جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



همایش آسیب شناسی تحقیقات نظری و کاربردی در حوزه علوم اقتصادی

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

همایش آسیب شناسی تحقیقات نظری و کاربردی در حوزه علوم اقتصادی

(۱۶ صفحه ورد)

آسيب شناسي تحقيقات نظري و كاربردي در حوزه علوم اقتصادي

مطالبی که در جلسه هم انديشي ارائه و آنچه از اين جلسه استنتاج گردید به شرح ذيل مي‌باشد.

یک موضوع مهم در خصوص سياستگذاري علمي و اجرايي اقتصادي كشور تحقیقات نظری و کاربردی می باشد که متاسفانه نتایج آن نتوانسته است مشکلات اقتصادی کشور را حل کند. همه مطلع هستند كه حلقه‌هاي مفقوده نرم افزاري و سخت افزاري بی شماری در حوزة پژوهش اقتصادي كشور وجود دارد كه آن مستلزم يك تلاش همگاني است که به شناسايي اين حلقه‌هاي سخت افزاري و نرم افزاري و پيدا كردن راه‌حلهاي مناسب براي آن کمک        می کند.

دو سؤال اساسی و کلیدی در این همایش مطرح شده که به شرح ذیل می باشد:

۱- حلقه های مفقودی سخت افزاري و نرم افزاري در خصوص تحقيقات نظري و كاربردي چه می باشد؟

  • چه پیشنهاداتی براي رفع اين كمبودها وجود دارد؟

اشکالاتی در جهت و سوی تحقیقات وجود دارند که به شرح ذیل می باشند:

۱- عرضه تحقيقات: پژوهشگران اقتصادي با عدم توانايي طرف عرضه براي انجام تحقيقات اقتصادي مواجه     می شوند. عدم تمايل طرف عرضه براي انجام تحقيقات ناشی از اشكالات در فرايند عرضه می باشد. به عنوان مثال    می توان به بی دقتی پژوهشگران، عدم توجه اساسی به مسائل و انحراف از مسائلی كه از ابتداي تحقيقات در نظر گرفته می شود، اشاره کرد.

۲- تقاضای تحقیقات: این بخش مربوط به سيستم اجرايي و سياستگذاري اقتصادي كشور مي باشد و شامل عدم احساس نياز بخش سياستگذاري پژوهشي اقتصادی كشور به همكاري و وجود مشكلات در فرايند تقاضا می باشد .

۳- عرضه و تقاضای تحقیقات: این حالت زماني است که مي‌خواهيم عرضه و تقاضا را واحد در نظر بگیریم تا وضعيت تعادلي بازار شكل گيرد، در صورتیکه تقاضاكنندگان و عرضه كنندگان به درستي به همديگر نمی رسند و هنگامي كه عرضه كنندگان تمايل به انجام کار تحقيقاتي دارند  امكان اينكه تقاضاها به سمت شان هدايت شود وجود ندارد.

   اعضاي ميزگرد 

دکتر مهدوی، دکتر فرزین وش، دکتر ندری، دکتر منجذب، دکتر سوری، دکتر رستمی و دکتر شاهمرادی

  دکتر مهدوی

در عرضه يك تحقيق و نظريه، زمان امر بسیار مهم تلقی می شود. برای اینکه عقايد شلاق بخورند و نظريه‌ها پخته شوند، نیاز است زمان بگذرد تا از ميان آن بهترين نظريه بدست آید و نتيجه مطلوبي به همراه داشته باشد. عمدة تحقيقات بايد از داخل دانشگاه‌ها استخراج شوند و مراكز تحقيقاتي نيز می توانند از اساتيد و دانشجويان مقاطع فوق ليسانس و دكتري جهت اجرای پروژه های تحقیقاتی خود استفاده نمایند.

ارتباط بین دانشگاه و صنعت مهم است. صنایع ژاپن در عمده دانشگاههای اقتصادی این کشور کرسی هایی را به خود اختصاص داده اند و در آنجا جهت انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی خود توسط دانشگاهها هزینه می کنند. بعنوان مثال در دانشكده كيوتو تعدادی پروفسور و دانشجو با همکاری یکدیگر تحقيقات شرکت تويوتا را انجام مي‌دهند و تمام هزينه‌ها را فقط شركت تویوتا تقبل می کند نه دانشگاه و این در حالی است که دانشگاه كيوتو از اين قضيه بسیار استقبال می کند. بدین ترتیب شركتهاي ديگر نیز در دانشكده‌هاي اقتصادی كرسي هایی دارند که محققین آن دانشگاه، فعالیتهای تحقیقاتی آن شرکتها را انجام می دهند و متقابلاً شرکتها نیز آنها را از نظر اقتصادي حمایت مالی مي‌كنند…………………..

………………….

2019-03-14
كد : 28958
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss