جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



هورمون رشد، گرلین، تمرینات تناوبی

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

متغیرها: هورمون رشد، گرلین، تمرینات تناوبی

توضیحات: ۱۵ صفحه فارسی (word) با منابع کامل

دانلود پروژه آماده (فصل دوم پایان نامه آماده) با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها  از طریق مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون انگلیسی و مقاله بیس پایان نامه با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف تهیه شده و مناسب برای انجام پایان نامه  تربیت بدنی، انجام پروپوزال زیست شناسی، تهیه پرسشنامه و استخراج مقاله داخلی و خارجی از پایان نامه و پروژه کلاسی می باشد.

خلاصه ای از کار:

تمرين تناوبي شديد

تمرين­تناوبي شديد به وهله­هاي تکراري با فعاليت­هاي تناوبي به نسبت کوتاه با شدت تمام يا شدتي نزديک به شدتي که VO2peak به­دست مي­آيد (۹۰%ofVO2peak≤) نسبت داده مي­شود. با توجه به شدت تمرينات، يک تلاش HIT ممکن است از چند ثانيه تا چندين دقيقه طول بکشد که وهله­هاي گوناگون     به­وسيله­ي چند دقيقه استراحت يا فعاليت با شدت کم از هم جدا مي­شوند (بارگومستر[۱] و همکاران ۱۹۹۸، ۹۸: ۶). ويژگي بارز اينگونه تمرينات حجم خيلي کم آن مي­باشد (جیباد[۲] و همکاران ۲۰۰۸، ۲۶)، که در يک مطالعه تنها با ۶ جلسه تمرين در طول ۲ هفته بهبود قابل توجهي در عملکرد ورزشي مشاهده شد (گورد و همکاران ۲۰۱۰، ۳۵۷-۳۵۰). يک وهله فعاليت شديد نياز به ميزاني از بازسازي ATP از هر يک از دستگاه­هاي انرژي دارد.

…………..

انواع تمرینات شدید تناوبی

………………

HIT با حجم کم

……………….

HIT با حجم بالا

…………………

– سازوکار HIT

…………….

-هورمون رشد

تولید استخراج از جسد: قبل از توسعه فنون مهندسی ژنتیک و کاربرد فنون نوترکیبی ژنتیکی در تولید محصولات و فرآورده های مختلف، هورمون رشد از جسد استخراج می شد و بیشتر در درمان کودکانی که رشد کندی داشتند کاربرد داشت. بیش از ۲۷۰۰۰ کودک در سراسر دنیا به وسیله این نوع هورمون مورد معالجه قرار گرفتند ولی به علت کمبود این هورمون معالجه به طورکامل نمی توانست صورت بگیرد و باید مقدار کمتری به کار برده می شود و لذا رشد کودک به کندی می گرایید. یکی دیگر از معایب ا ستفاده از این نوع هورمون رشد که سبب شد از سال ۱۹۸۵ در آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی کاربرد آن ممنوع شود پیدایش بیماری کروتزفلذجاکوب (GJD) بود. بیماری GJD سلول­های عصبی ومغزی را آلوده می­سازد.

لذا در مرحله استخراج هورمون رشد از غده هیپوفیز این هورمون نیز ممکن است آلوده به عامل بیماری GJD (پریون نام دارد و ساختمان آن پروتئینی است) شود. به همین دلیل امروزه هورمون رشد نوترکیب برای معالجه استفاده می­شود. ۲- استفاده از محرک ها[۳]: محققانی مانند سندی شاو[۴] و دارک پیرسون[۵] که بر روی افزایش طول عمر کار می­کردند پی­بردند که می­توان به وسیله اسیدهای آمینه مشخصی، غده هیپوفیز را در جهت تولید هورمون رشد تحریک کرد (فلورین و همکاران ۱۹۹۶، ۵۱۷-۴۸۱). با استفاده از این روش، دیگر لازم نیست که هورمون رشد را چه به طریق تزریقی چه خوراکی وارد بدن کرد بلکه این مواد به صورت  کپسول­های خوراکی مورد استفاده قرار می­گیرند از معایب این روش این است که اسیدهای آمینه­ای که به عنوان محرک استفاده می­شوند در معده به وسیله مواد صفراوی تجزیه می­گردند. لذا زمانی که این اسیدها وارد جریان خون می­شوند تغییر شکل می یابند و یا اثر اولیه را از دست می­دهند. بعضی از  هورمون­های رشد را می­توان با افشانه به زیر زبان زد تا بدون این که به معده برود از طریق زبان جذب شود. ولی این محرک­ها را نمی­توان به این طریق استفاده کرد زیرا مولکول اسید آمینه مورد نظر آن قدر بزرگ­اند که قابل جذب شدن نیستند (بروم[۶] و همکاران ۲۰۰۷، ۲۱۷۱-۲۱۶۵؛ راسموسن[۷] و همکاران ۲۰۱۰، ۱۵۳-۱۴۷).

………………

چگونه ترشح هورمون رشد را افزايش دهيم؟

…………….

– نقش­های کاتابولیکی هورمون رشد

………………

– پاسخ هورمون رشد به ورزش

………………

– گرلین

گرلين اولين بار توسط كوجيما و کان گاوا در سال ۱۹۹۹ به عنوان يك ليگاند درون‌زاي GHS-R معرفي شد. هيچ شباهت ساختاري بين گرلين و ليگاندهاي اکسينتيك[۸] آن (GHSs) وجود ندارد. گرلين يك پپتايد حاوي ۲۷ يا ۲۸ اسيدآمينه بوده كه توالي آن بين گونه‌هاي مختلف به خوبي حفظ شده است (كوجيما و کان گاوا ۲۰۰۵، ۵۲۲-۵۹۵).

…………..

– گرلين به عنوان يك پپتايد معده‌اي- مغزي

…………….

-تعادل انرژی و گرلین

…………….

– گرلين و تنظيم دريافت غذا

…………….

– گرلين و چاقي

……………..

 

منابع و مآخذ

فهرست منابع فارسی

  1. کاتارینات، تی بورر. (۱۳۸۹). هورمون ها و فعالیت ورزشی. ترجمه: عباسعلی گایینی، مریم کوشکی جهرمی، محمدرضا حامدی نیا، تهران: انتشارات سمت.
  2. Gibala MJ, McGee SL. (2008). Metabolic adaptations to short-term high-intensity interval training: a little pain for a lot of gain? Exerc Sport Sci Rev; 36(2).
  3. Laursen PB, Jenkins DG. (2002). The scientific basis for high-intensity interval training: optimising training programmes and maximising performance in highly trained endurance athletes. Sports Med; 32(1).
  4. Gibala MJ, Little JP, Macdonald MJ, Hawley JA. (2012). Physiological adaptations to low-volume, high-intensity interval training in health and disease. J Physiol; 590(Pt 5).

………………….

……………..

……………….

 

 

آسان داک: www.Asandoc.com

 

[۱] . Burgomaster

[۲] . Gibad

[۳] . Stimulants

[۴] . Sandy Shaw

[۵] . Durk Pearson

[۶] . Broom

[۷] . Rasmussen

[۸]. Oxyntic

2019-03-06
كد : 10930
وضعيت :‌موجود
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss