جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



وضعيت مراكز مدارك و كتابخانه هاي تخصصي ايران

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

وضعيت مراكز مدارك و كتابخانه هاي تخصصي ايران

(۴۵ صفحه ورد)

وضعيت مراكز مدارك و كتابخانه هاي تخصصي ايران, از جهت استفاده از نيروي متخصص, روشهاي جديد ذخيره و بازيابي اطلاعات و تجهيزات مورد بررسي قرار گرفته و مشكلات و پيشنهادات آنها در پايان مقاله درج شده است.

مقدمه
نقش اطلاعات علمي و فني در توسعه اقتصادي و اجتماعي از چنان اهميتي برخوردار است كه، نه تنها براي جامعه كتابداري و اطلاع‌رساني جزو بديهيات به شمار مي‌آيد، بلكه بسياري از تصميم‌گيران نيز، به اهميت موضوع آگاه‌اند. ليكن با اين وصف، بايد اذعان داشت كه سياستگذاران و برنامه‌ريزان كشور، تاكنون اين پشتوانه قوي را در تصميم‌گيريها و برنامه‌ريزيها، چنانكه بايد و شايد مورد اعتنا قرار نداده و يا آن را كلا ناديده گرفته‌اند. بر اثر آن، تلاشهاي كتابداران و اطلاع‌رسانان براي كسب جايگاهي مناسب، درصد برنامه‌هاي توسعه به منظور ايجاد ساختار اطلاعاتي منسجم، به نحوي كه كليه نهادهاي اطلاع‌رساني موجود را با يك برنامه بلندمدت به يكديگر مرتبط سازد، بي‌نتيجه مانده است.
امروزه در كشورهاي پيشرفته جهان، اطلاعات و شبكه‌هاي اطلاع‌رساني، چنان اهميت يافته‌اند كه از ضروريات حتمي و اجتناب ناپذير به شمار مي‌آيند. اما وضع در كشورهاي جهان سوم، به گونه‌اي ديگر است. در اين كشورها، از جمله ايران هنوز به اطلاعات، به عنوان يك منبع و پشتوانه قوي در توسعه برنامه‌هاي ملي توجه كافي مبذول نمي‌شود. ناگفته پيداست كه در تصميم‌گيريها، برنامه‌ريزي‌ها و تحقيقات، دسترسي به دامنه وسيعي از اطلاعات سازمان يافته حائز اهميت است، تا با انتخاب معقول نتايج مطلوب حاصل شود. حال اگر به دليل عدم وجود نظام اطلاعاتي متشكل، نتوان به اطلاعات موجود دست يافت، بالطبع كارايي اطلاعات ذخيره شده پراكنده، بسيار ناچيز خواهد بود.
با در نظر گرفتن نكات فوق، ايجاد شبكه اطلاع‌رساني بايد در كانون توجه دولت قرار گيرد. در انجام اين مهم، نخستين گام شناخت همه جانبه توان واحدهاي اطلاعاتي كشور است، تا اولا برنامه‌ريزي با توجه به امكانات و تواناييهاي بالفعل و بالقوه آنها صورت پذيرد و ثانيا براي رفع نقائض و مشكلات موجود، در مرحله اول برنامه، پيش‌بينيهاي لازم به عمل آيد.
نكته ديگر آن است كه، برنامه بايد از قدرت انعطاف‌پذيري برخوردار بوده به نحوي كه بتواند…………………………………………………………………………………

……………………………………………………….

 

2017-05-18
كد : 44684
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss