جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



وضعیت کارایی و آنتی اکسیدانی جوجه های کبابی تغذیه شده با قارچ خشک شده

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

Performance and antioxidant status of broiler chickens supplemented with dried mushrooms (Agaricus bisporus) in their diet (2010)

وضعیت کارایی و آنتی اکسیدانی جوجه های کبابی تغذیه شده با قارچ خشک شده

– توضیحات: ۹ صفحه انگلیسی، ۱۱ صفحه ترجمه آماده فارسی (word)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

– چکیده ترجمه فارسی:

در تحقیق جاری, به ارزیابی رشد و وضعیت ضداکسیدانی جوجه های کبابی می پردازیم که در رژیم غذایی آنها قارچ خوراکی آگاریکس بسپروس  وجود داشته است. نود جوجه کبابی ماده یک روزه بصورت تصادفی در سه گروه رژیم غذایی قرار داده شده که به آنها رژیم اصلی متعادل غذایی یا رژیم غذایی بهمراه ۱۰ یا ۲۰ گرم قارچ خشک شده در هر کیلوگرم غذا بمدت ۶ هفته داده شد. وزن بدن, جذب غذا و مقادیر نسبت تبدیل غذا بصورت هفتگی اندازه گیری شد. برای ارزیابی وضعیت ضداکسیدانی جوجه کبابی, کبد منجمد , سینه و ران برای سطوح گلوتاتیون , گلوتاتیون کم شده یک , ردوکتاس گلاتیون, پروکسیداس پلوتاتیون و گلوتاتیون s-ترانسفراس و نیز مالوندیادهید در سن ۶ هفتگی موردسنجش قرار گرفتند. نتایج نشان داد که قارچ خوراکی در دو سطح لحاظ شده مورد قبول جوجه ها بوده و باعث بهبود کارایی غذایی در مقایسه با گروه کنترل شده است. لحاظ کردن ۲۰g/kg   قارچ غذایی باعث بهبود رشد و کارایی غذایی در مقایسه با رژیم کنترلی در سن ۴۲ روز شده است. قارچ غذایی در هر دو سطح باعث کاهش تولید مالوندییالدهید در کبد, سینه و ران شده است پراکسیداس گلوتاتیون را افزایش داده, و گلوتاتیون اس ترانسفراس را در مقایسه با گروه کنترل کاهش داده است, که این اثرات به دوز لحاظ شده وابسته بوده است. این نتایج پیشنهاد می کند که قارچ a. bisporus باعث افزایش رشد و فعالیت ضداکسیدانی بافت در جوجه های کبابی می شود.

کلیدواژگان: قارچ, agaricus bisorus , جوجه کبابی , کارایی , آنتی اکسیدان

 

دانلود متن کامل فارسی (قیمت ۹۰۰۰ تومان)

2019-03-04
كد : 5866
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss