جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



ویژگی های اصلی پروپوزال های نمونه کارشناسی ارشد روانشناسی

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

ویژگی های اصلی پروپوزال های نمونه کارشناسی ارشد روانشناسی

– طرح موضوع

تحقیقات و طرح های علمی که در دانشگاه های مختلف و تحت راهنمایی اساتید رشته های مختلف انجام می شود معمولا با مشکلات، خوشی ها، یادگیری ها و نتایج خوب و بد همراه است و ممکن است طرح علمی باعث شود تا دانشجویی به موفقت های بسیار خوب برسد و برخی از تحقیقات هم باعث می گردد تا موفقیت چندانی حاصل نشود. برای نوشتن پروپوزال و پایان نامه هم وضع به همین ترتیب است. خصوصا در رشته ای مانند روانشناسی (بالینی، عمومی، روانسنجی) که حساسیت بالایی دارد و دانشجویان بسیاری در دانشگاه های تهران، مشهد و سایر شهرها در این رشته مشغول تحصیل هستند و برای مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیازمند داشتن پروپوزال و یا حداقل نمونه هایی از فرم های پر شده هستند که بتوانند طرح پیشنهادی اصلی خود را تکمیل کنند.

اما اینکه این نمونه پروپوزال های آماده دارای چه ویژگی هایی می باشد و کدام خصوصیات و بخش ها را باید دارا باشد، خود نکته مهمی می باشد که ما در اینجا چند مورد آن را مطرح می کنیم:

– مهم ترین ویژگی پروپوزال نمونه ارشد

– در درجه اول هر پروپوزال باید همه بخش های لازم که از نظر اصول روش تحقیق واجب است را باید دارا باشد. این بخش ها معمولا در فرم خام پروپوزال دانشگاه های مختلف به صورت یکسان و با اختلاف اندک برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا آورده شده است. فرم طرح پیشنهادی اصولا دارای عنوان، بیان مسأله، ضوررت و اهمیت موضوع، پیشینه و ادبیات تحقیق، اهداف، سوالات و فرضیه ها، جنبه نوآوری تحقیق، روش کار، تعریف واژگان کلیدی به صورت مفهومی و عملیاتی، روش آنالیز و روش جمع آوری داده ها و همچنین منابع و جدول زمانبندی کار است. در فرم های خام تکمیل شده برای پروپوزال ارشد و دکتری مواد استفاده شده و قیمت آنها هم درج شده که برای بخش علمی قضیه خیلی مهم نمی باشد و پر کردن آنها چندان پراهمیت نیست.

– هر پروپوزال باید از نظر نگارشی با قلم استاندارد تعریف شده همان دانشگاه نوشته شود و اصول و قواعد نگارش کاملا رعایت شود که دانشگاه مربوطه و شورای گروه بتواند آن را تصویب کند.

– منابع استفاده شده در فرم خام پیشنهادی باید به روز و جدید و از مقالات و ژورنال های معتبر باشد. هر گونه سرقت ادبی (plagiarism) می تواند بعدا تبعت خاص خود را برای دانشجو داشته باشد. راهنمایی های استاد راهنما در این زمینه می توان مفید باشد.

– عنوان پروپوزال باید غیرتکراری باشد. این موضوع برای نوشتن پایان نامه های اصلی و غیر درس روش تحقیق بسیار مهم است و می توان از سایت ایران داک برای استعلام عنوان های تکراری استفاده کرد.

– مطالعه موردی یا جامعه آماری مورد مطالعه باید در دسترس نویسنده و محقق باشد. اینطور نباشد که جامعه آماری از شهری دور که شناختی توسط محقق یا دانشجو از آن وجود ندارد و حتی دسترسی هم مشکل است انتخاب شود.

2019-01-09
كد : 107066
وضعيت :‌موجود
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss