جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پروپوزال کیفی-کمی (آمیخته) دکتری مدیریت گردشگری و توریسم: ارائه مدلی برای بررسی عوامل موثر بر جذب گردشگر پزشکی در بیمارستان های دولتی شهر تهران

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پروپوزال کیفی-کمی (آمیخته)دکتری مدیریت گردشگری و توریسم: ارائه مدلی برای بررسی عوامل موثر بر جذب گردشگر پزشکی در بیمارستان های دولتی شهر تهران

مقدمه:

صنعت گردشگري طي ساليان اخير در دنيا به لحاظ مزيت هاي نسبي و فرصت هاي سودآوري بالا، از يك سو و مقابله با پيامدهاي منفي اقتصادي، نوسانات ناخوشايند و بحران هاي ايجادشده در صادرات كالاهاي صنعتي از سوي ديگر از اهميت ويژه اي برخوردار گشته است (تام[۱]، ۲۰۱۸: ۳۰). در صنعت گردشگری سلامت در دنیا رقابتی جهانی پديدار شده است. بیماران ثروتمند از کشورهای در حال توسعه برای دريافت مراقبت های پزشكی و درمانی باکیفیت تر، مسافرت های طولانی مدت به کشورهای توسعه يافته می نمايند. امروزه تعداد رو به رشدی از بیماران طبقه متوسط هم از کشورهای توسعه يافته به مناطقی که به جهان سوم موسوم است، سفر می کنند (پراجیتموتیتا و همکاران[۲] ، ۲۰۱۶: ۲۰۸).

از اواسط دهه ۱۹۹۰ عواملی باعث تقویت صنعت گردشگری پزشکی شد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد: گسترش شرکت های خدماتی فعال در حوزه گردشگری پزشکی (گارسیا[۳]، ۲۰۰۵: ۲۶۳)، عوامل هزینه ای (آوادزی و پاندا[۴]، ۲۰۰۶: ۷۶)، افزایش تقاضا برای دریافت خدمات درمانی به دلیل افزایش جمعیت مسن در کشورهای پیشرفته و تمایل آن ها برای مسافرت به کشورهای دیگر جهت درمان (تورنر[۵]، ۲۰۰۷: ۳۰۴) و رشد چشمگیر انواع مختلف جراحی های پلاستیک و نازایی و تمایل این قبیل بیماران برای درمان در کشوری دیگر به منظور مطلع نشدن دیگران از این قضیه (جاپار و همکاران[۶]، ۲۰۱۷: ۵۳۹).

………………….

…………….

بیان مساله تحقیق : ( حد اقل ده سطر و شامل پرسش اصلی تحقیق )

گردشگري یکی از پویاترین و سریع ترین صنایع در حال رشد در جهان است. سازمان ملل متحد این صنعت را به عنوان یکی از ابزارهاي اصلی توسعه اقتصادي، اشتغال و منبعی براي کسب درآمد بالاتر به رسمیت شناخته است. در کشورهاي توسعه یافته، گردشگري باعث تنوع درآمدها و کاهش عدم انسجام در اقتصاد می شود این در حالی است که در کشورهاي در حال توسعه، این صنعت فرصتی براي صادرات با شیوه اي سریع تر از روش هاي سنتی است (عبد ماناف و همکاران[۱]، ۲۰۱۵: ۱۰۱۸).

گردشگری پزشکی در سال های اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرده است و تعداد افرادی که از کشورهای با درآمد بالا برای مراقبت های سلامت به کشورهای با درآمد متوسط یا پایین مسافرت می کنند درحال افزایش می باشد (مقومی و همکاران[۲]، ۲۰۱۷: ۱۵۴). پديده اى به نام گردشگری پزشكى امروزه از رو به رشد ترين بخش هاى صنعت گردشگرى در جهان است و به صورت يكی از صنايع جذاب در زمینه های اقتصادی، اشتغال زايی، معرفی فرهنگها وحتی ايجاد منافع سیاسی برای کشورها مطرح می باشد. محققین علاقمندی گردشگران به ارتقاء سلامت ذهنی، عاطفی و جسمی خویش از طریق مسافرت را، از علل عمده اقبال به گردشگری پزشکی می دانند (ابوبکر و ایلکان[۳]، ۲۰۱۶: ۱۹۳).

…………………

………………..

……………………..

 

 

[۱] – Abd Manaf et al.

[۲] – Moghavvemi et al.

[۳] – Abubakr and Ilkan

[۱] – Tham

[۲] – Prajitmotita et al.

[۳] – Garcia

[۴] – Awadzi and Panda

[۵] – Turner

[۶] – Jappar et al.

مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss