جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه استراتژی تعارضات (احمد ایزدی وآیدا مهرداد)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پرسشنامه استراتژی تعارضات (احمد ایزدی وآیدا مهرداد)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

جهت تعیین میزان استراتژی تعارضات  از پرسش نامه استاندارد  احمد ایزدی وآیدا مهرداد  استفاده شده است

و سرانجام پس از جمع آوری داده ها و اطلاعات لازم به وسیله ابزارهای مختلف نام برده شده به خصوص از طریق پرسش نامه، همگی آنها کدگذاری شده، سپس وارد نرم افزار SPSS شدند. آن گاه ضمن طبقه بندی آنها، آمارهای توصیفی مربوط به داده ها محاسبه شده است جدول ذیل شماره سوالات و متغیرها را نشان می دهد:

استراتژی تعارض شماره سوالات
استراتژی عدم مقابله ۲،۷،۱۲،۱۴،۱۵،۲۳،۲۴،۲۵،۲۷،۲۸،۲۹
استراتژی کنترل ۳،۱۰،۱۷،۱۸،۲۲،۲۶،۳۰
استراتژی راه حل گرایی ۲۱،۲۰،۱۹،۱۶،۱۳،۱۱،۹،۸،۶،۵،۴،۱

راهنمای مقیاس مدیریت تعارض

مقدمه

تعارض چهره های گوناگونی دارد وبرای مدیران که مسئول دستیابی به اهداف آموزشی هستند چالشی مستمر تلقی می شود.فراگیری مدیریت تعارض برای بهبود چگونگی انطباق واستفاده ازتغییر وتحول برای خودفرد،خانواده ومحیط آموزشی سرمایه گذاری حیاتی به شمار می آید.

رشد یک سازمان آموزشی وابسته به مواجهه باتعارض هااست.فقدان تعارض می تواند بهترین شرایط برای ابقا رافراهم سازد.بنابراین هدف ،کاهش تعارض یااجتناب ازآن نیست،بلکه مدیریت آن بطور ضمنی است.شیوه تصمیم گیری درتعارض می تواند سازنده یامخرب باشد.شیوه سازنده درتعارض به ماکمک می کند تاموقعیت رااززوایای مختلف ببینیم اما شیوه منفی درتعارض می تواند هدایتگر ویرانی باشد.مدیریت اثر بخش تعارض به مدیران کمک می کند تاباتحولات جدید درتماس باشند وبرای مقابله باتهدیدات واستفاده ازفرصت ها راه حل مناسبی رابرگزینند.

شیوه نمره گذاری

عبارات هریک اززیرمقیاس ها

۱-زیرمقیاس همکاری:سوالات۱۹-۱۱-۸-۵-۱

۲-زیرمقیاس مصالحه:سوالات۲۱-۲۰-۱۶-۱۳-۹-۶-۴

۳-زیرمقیاس اجتناب:سوالات۲۸-۲۴-۲۳-۱۲-۷-۲

۴-زیزمقیاس سازش:سوالات۲۹-۲۷-۲۵-۱۵-۱۴

۵-زیرمقیاس رقابت:سوالات۳۰-۲۶-۲۲-۱۸-۱۷-۱۰-۳

پاخ به این پرسشنامه براساس طیف لیکرت ۵درجه ای است وبه این گزینه ها از۱تا۵نمره اختصاص داده شده به صورتی که همیشه نمره ۵وهرگز نمره ۱رابه خوداختصاص داده است.

….

….

2019-03-24
كد : 37996
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss