جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه اموزشهاي کار افريني جهت سنجش دانش کسب و کار انان (عاقلان۱۳۸۹)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پرسشنامه اموزشهاي کار افريني جهت سنجش دانش کسب و کار انان (عاقلان۱۳۸۹)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی دارد.

پرسشنامه محقق ساخته (عاقلان۱۳۸۹) با استناد به دوره هاي گذرانده شده توسط دانشجويان تحت عنوان اموزشهاي کار افريني جهت سنجش دانش کسب و کار انان و با استفاده از سوالات استاندارد تهيه شده توسط وزارت کار وامور اجتماعي که در پايان هر دوره براي ازمون بکار رفته است و به تاييد چندين متخصص رسيده است استفاده شده است.

در اين تحقيق ، براي سنجش دانش کسب وکار افراد طراحي شده است، دوره هاي اموزش کار افريني چند سالي مي باشد که در نقاط مختلف ايران برگزار مي شود، اين دوره ها در ميان دانشجويان از اقبال خوبي برخوردار بوده است،به همين دليل دانشگاه پيام نور به بر گزاري اين دوره ها در خود دانشگاه اقدام نموده است، اين دوره ها تحت عنوان KAB  توسط سازمان کار و امور اجتماعي طراحي شده و مدتي است که اجرا ميشود، در اين دوره ها پنج مهارت از مهارتهايي که شخص براي ورود به حوزه کار به ان نياز دارد توسط اساتيد ان رشته تدريس و اموزش داده ميشود

و در پايان دوره با برگزاري آزموني ،آموخته هاي فرد سنجيده ميشود و به وي گواهينامه اي مبني بر گذراندن موفقيت اميز اين دوره ها اعطا ميشود.

پرسشنامه اي که در اين تحقيق براي سنجش دانش کسب و کار به کار گرفته شده بر مبناي سوالات پايان دوره kab ،موجود در سازمان کار و امور اجتماعي مي باشد ، در اين پرسشنامه بيست سوال چهار گزينه اي وجود دارد ،که هر چهار سوال به سنجش يکي از پنج مهارت اموزش داده شده در اين دوره ها مي پردازد به اين صورت که چهار پرسش اول ،به مفاهيم نظري کار افريني اختصاص دارد،چهار پرسش دوم ميزان دانش فرد از چگونگي تاسيس و راه اندازي شرکت و قوانين تجارت را مي سنجند ،چهار پرسش سوم ميزان اشنايي فرد از قوانين مالياتي را مورد ارزيابي قرار مي دهد، چهار پرسش چهارم ميزان اگاهي فرد از قوانين ومقررات بيمه تامين اجتماعي  کشور را مورد سنجش قرار مي دهد و چهار پرسش آخر ميزان اشنايي فرد با تکنيک هاي خلاقيت و نوآوري را مي آزمايد.

2019-03-20
كد : 33283
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss