جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند ( ماهیان راد۱۳۹۳ )

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پرسشنامه بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند ( ماهیان راد۱۳۹۳ )

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی دارد.

این پرسشنامه دارای ۲۰ سوال بوده و توسط معصومه ماهیان راد۱۳۹۳   ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است. پرسشنامه یکی از ابزارهای رایج تحقیق و روشی مستقیم برای کسب داده‌های تحقیق است.پرسشنامه مجموعه ای از سؤال‌ها ( گویه‌ها ) است که پاسخ دهنده با ملاحظه آنها پاسخ لازم را ارائه می‌دهد.انتخاب پرسشنامه‌های تحقیق به گونه ای بوده است که با موضوع تحقیق و فرضیات آن همسویی داشته باشد.پرسشنامه این تحقیق در پیوست گزارش شده است.

شماره سوالات پرسشنامه متغیرها
۱و۲ آگاهی از برند
۳الی۶ نوگرایی بمصرف کننده
۷الی۱۰ وفاداری مصرف کننده به برند
۱۱الی۱۳ تداعی از برند
۱۴الی۱۵ کیفیت ادراک شده
۱۶و۱۷ تناسب برند تعمیم یافته با برند مادر
۱۸الی۲۰ ارزیابی مصرف کننده از تعمیم برند

جدول ۱-۳ سوالات مربوط به سنجش متغیرها

پرسشنامه ی تحقیق حاضر با استفاده از طیف لیکرت ۷ گزینه ای که بیشترین کارآیی را در تحقیقات رفتاری دارد،تدوین شده است.طیف لیکرت شامل مجموعه ای از سؤالات است که بار نگرشی یا ارزشی همه آنها تقریبا برابر تلقی ‌می‌شود.در مورد عبارات مثبت، محقق ارزش‌های عددی مقیاس را طوری تعیین می‌کند که بیشترین یا بالاترین ارزش عددی یا امتیاز به موافق ترین گزینه‌ها تعلق گیرد.

نوع مقیاس تحقیق حاضر به دلیل استفاده از طیف لیکرت،ترتیبی[۱] یا رتبه ای[۲] است.در این سطح متغیرها علاوه بر درجه بندی بر حسب دارا بودن یا نبودن صفت مورد مطالعه،بر حسب شدت و ضعف اندازه ی آن صفت با ترجیحاتشان نیز مشخص ‌می‌شوند،این شدت و ضعف،بصورت تقدم و تأخر،بدون مشخص بودن میزان اختلاف در درجات مختلف بیان ‌می‌شود.پرسشنامه ی تحقیق حاضر شامل دو بخش اصلی ‌می‌باشد.بخش اول مشخصات دموگرافیک مربوط به نمونه ی آماری و بخش دوم سؤالات اصلی تحقیق برای سنجش متغیرها ‌می‌باشد .

با روش ارزش گذاری برای گزینه‌های کاملا مخالفم طیف لیکرت،ارزش یا مقدار ۱ و برای گزینه‌های کاملا موافق، ارزش یا مقدار ۵،در نظر گرفته شده،مقیاس ترتیبی یا رتبه ای به مقیاس شبه فاصله ای[۳] تبدیل ‌می‌شود که امکان استفاده ی پژوهشگر از امار پارامتریک و مدل سازی معادلات ساختاری را فراهم می‌کند.

2019-03-21
كد : 34046
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss