جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه بررسی تاثیر شبکههای ارتباطی محیط کاری آنلاین و آفلاین بر عملکرد شغلی کارکنان

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پرسشنامه بررسی تاثیر شبکههای ارتباطی محیط کاری آنلاین و آفلاین بر عملکرد شغلی کارکنان

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی دارد.

  • سوالات پرسشنامه تاثیر شبکه‌های ارتباطی بر عملکرد شامل ۴ بخش می‌باشد:

الف) پرسش‌های عمومی (جمعیت شناختی) که اطلاعات کلی پاسخ گویان را در بر می‌گیرد.

ب) پرسش‌های مربوط به ویژگی​های رفتاری شامل «مهارت متکی به خود در امور کامپیوتری» و «خصوصیات شخصیتی موثر بر کار » است. به این دلیل این دو متغیر مورد بررسی قرار گرفتند که می‌توانند بر توانایی افراد در دستیابی به منابع شبکه برای انجام وظایفشان تاثیر بگذارند. خصوصیات شخصیتی موثر بر کار (وجدان کاری) به این دلیل بررسی شد که این ویژگی شخصیتی پیش بینی‌کننده همیشگی عملکرد شغلی است. این بخش از پرسشنامه مشتمل بر ۹ سوال  با طیف هفت‌گزینه‌ای لیکرت ( ۷- بسیار موافقم ۶- تا حدودی موافقم ۵- موافقم ۴- نظری ندارم ۳- مخالفم ۲- تاحدودی مخالفم ۱- بسیار مخالفم ) می‌باشد. سوالات ۱ تا ۴ مهارت متکی به خود در امور کامپیوتری و سوالات ۵ تا ۹ خصوصیات شخصیتی موثر بر کار را مورد پرسش قرار می‌دهند.

ج) ارتباطات آنلاین و آفلاین کارکنان با همکاران خود را با طیف پنج‌گزینه‌ای لیکرت (۵- چند بار در روز ۴- یکبار در روز ۳- یکبار در هفته ۲- یکبار در ماه ۱- کمتراز یکبار در ماه) مورد پرسش قرار می‌دهد. از شرکت‌کنندگان خواسته شد، افرادی را که با آن‌ها در تعامل نیستند در نظر نگیرند. اگرچه مقیاس پنج‌گزینه‌ای لیکرت به کار برده شده است، در تحلیل شبکه اجتماعی از روابط دوگانه (۰= عدم وجودارتباط و ۱= وجود ارتباط)، براساس تکرار ارتباط استفاده شده است. به این صورت که اگر ارتباط ۳ ( حداقل یک بار در هفته) و بیشتر باشد، یک ارتباط وجود دارد و در غیر این صورت هیچ ارتباطی وجود ندارد.

د) نظر مدیر مافوق در مورد عملکرد کارکنان زیر مجموعه وی را مورد پرسش قرار می‌دهد که شامل ۵ سوال بر اساس مقیاس هفت گزینه‌ای لیکرت ( ۷- عالی ۶- خیلی خوب ۵- خوب ۴- قابل قبول  ۳- نیازمند بهبود ۲- نیازمند نظارت ۱- کارآموزی) است.

جدول ۱-۳   جزئیات پرسشنامه تاثیر شبکه‌های ارتباطی بر عملکرد شغلی را به طور خلاصه نشان می‌دهند.

 

جدول ۳-۱ جزئیات پرسشنامه ارتباطات و عملکرد شغلی

معیار عوامل تعداد سوالات منبع
جمعیت شناختی جنس، موقعیت شغلی، تصدی، میزان تجربه کامپیوتری ۴ (Cross & Coming, 2004; Mehra er.al, 2001)
رفتاری مهارت متکی به خود در امور​ کامپیوتری، ۴ (venkatesh et.al ,2003)
خصوصیات شخصیتی موثر بر کار ۵ (Gosling et.al, 2003)
ارتباطی روابط آنلاین ۲  

(Baldwine et.al ,1997)

روابط آفلاین ۲  
وظیفه‌ای کمیت کار، کیفیت کار، شایستگی فنی، همکاری به عنوان عضوی از تیم یا گروه کاری، کمک به دیگران در صورتیکه بخشی از وظیفه او نباشد. ۵  (Kraumer et.al, 2005; Welbourne et.al, 1998)

2019-03-22
كد : 34750
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss