جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه بررسی تعیین الویت عناصر آمیزه بازاریابی در فروش محصولات

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پرسشنامه بررسی تعیین الویت عناصر آمیزه بازاریابی در فروش محصولات

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

پس از مشخص نمودن عناصر آمیخته بازاریابی، پرسشنامه ای در قالب سوالات مقایسه ای برای نمایندگی های شرکت و مشتریان (مصرف کنندگان)  طراحی گردید.

با استفاده از جدول راهنما که در ادامه آمده است نمایندگی ها و مشتریان  باید میزان اهمیت این معیار ها را نسبت به یکدیگر مشخص کنند.در این پرسشنامه پاسخگو ابتدا گزینه خود را انتخاب کرده و سپس بر اساس آن الویت گزینه انتخابی خود را نسبت به دیگری تعیین خواهد کرد.

نمونه پرسشنامه ارائه شده به پاسخگویان در ذیل آورده شده است که در این مثال پرسش شونده گزینه ای که ارجحیت بالاتری را دارد انتخاب نموده و میزان اهمیت آن را نیز درج می کند. لذا احتمال بروز خطا به میزان قابل توجهی کاهش یافته و از سهولت بالایی در فهم و پر کردن آن برخوردار است. جدول راهنما جهت تعیین میزان اهمیت هر کدام از گزینه ها بر اساس “طیف لیکرت” تهیه شده که برای افزایش در دقت پاسخگویان با استفاده از الگوی ارائه شده در نرم افزار، ترجیحات مابین گزینه ها نیز ارائه شده است.

جدول راهنمای میزان اهمیت:

اهمیت یکسان یکسان تا نسبتا مهمتر نسبتا مهمتر نسبتا مهمتر تا اهمیت زیاد اهمیت زیاد اهمیت زیاد تا بسیار زیاد اهمیت بسیار زیاد اهمیت بسیار زیاد تا کاملا مهمتر کاملا مهمتر
۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹

نمونه سوالات:

به نظر شما در انتخاب محصولات چوبی شرکت پویا کدام گزینه مهمتر است و میزان اهمیت آن چقدر است؟

 

میزان اهمیت

کیفیتمحصولات                                                                    شکل ظاهری محصول

۷ برابر

جدول۳-۳)) دسته بندی سوالات پرسشنامه بر اساس مقایسه عناصر

عناصر شماره سوالات
محصول ۱- ۲ – ۸
قیمت ۳-۴- ۹
مکان ۵ – ۱۰
ترفیع ۶ – ۷ – ۱۱
۴ عنصر آمیخته ۱۲

آزمون مورد استفاده در این تحقیق با توجه به تناسبی که بین مدل AHP و نیازهای پژوهش وجود دارد از این مدل جهت رتبه بندی استفاده شده است. که پس از جمع آوري داده هاي مورد نياز جهت بدست آوردن درجه اهميت هريك از دسته عوامل،  نرم افزار Expert Choice  مورد استفاده قرار گرفت.

اساس AHP ماتريس مقايسات زوجي است كه مدیران به صورت زوجي معيارها را با هم مقايسه و قضاوت خود را در ارتباط با ميزان ارجحيت يكي بر ديگري با در اختيار داشتن اعداد ۱ تا ۹ ابراز مي‌دارند.

2017-10-27
كد : 65646
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss