جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه بررسی عوامل پیش بینی کننده اضافه وزن وچاقی درکودکان بدو ورود به دبستان (میرسلیمانی ۱۳۹۲ )

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پرسشنامه بررسی عوامل پیش بینی کننده اضافه وزن وچاقی درکودکان بدو ورود به دبستان (میرسلیمانی ۱۳۹۲)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پرسشنامه توسط میرسلیمانی و همکاران ۱۳۹۲  ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.

ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش٬ پرسشنامه محقق ساز جهت بررسی عوامل پیش بینی کننده اضافه وزن وچاقی و مشخصات دموگرافیک واحدهای مورد پژوهش و همچنین ترازو و متر جهت اندازه گیری شاخص توده بدنی می باشد.

با توجه به فقدان پرسشنامه ای که بتواند ابعاد مورد نظر پیش بینی کننده های اضافه وزن وچاقی را پوشش دهد و در عین حال با جامعه مورد پژوهش همخوانی لازم را داشته باشد٬ پژوهشگر اقدام به تهیه پرسشنامه ای با اقتباس از ۳ پرسشنامه موجود نموده است. پرسشنامه های موجود شامل پرسشنامه ترجمه شده استانهوپ ۲۰۰۴ ٬ پرسشنامه استاندارد Met.hour و یک پرسشنامه محقق ساخته دیگر که برگرفته از طرح پژوهشی خانم رحیمی در سال ۱۳۸۸ در شهرستان ارومیه می باشد.

این پرسشنامه ۴۶ سوالی شامل دو بخش کلی می باشد. سوالات بخش اول در رابطه با متغیرهای زمینه ای ومداخله گر شامل مشخصات دموگرافيك كودك و والدين است.

مشخصات دموگرافيك کودک شامل سن،جنس، قد فعلی به سانتي متر، وزن فعلی به  کیلوگرم، وزن هنگام تولد ،تغذیه دوران شیرخوارگی ،سن شروع غذای کمکی، رتبه تولد،تعداد فرزندان و زندگی با خانواده مي باشد.

 مشخصات دموگرافيك والدين شامل سن، وزن ، قد، شاخص توده بدني، بیماری مادر در دوران بارداری، میزان تحصيلات، شغل ،سابقه چاقی در خانواده ومیزان درآمد ماهانه خانواده مي باشد.

بخش دوم پرسشنامه شامل ۲۵ سؤال مربوط به عادات والگوهای غذایی وفعالیتی کودک می باشد که شامل ۳ حیطه ” تغذيه، فعالیت جسمانی و خواب واستراحت  کودکان می باشد.که شامل سوالاتی در ارتباط با وعده های غذایی، مصرف میان وعده ها، میزان مصرف صبحانه، ميزان مصرف تنقلات ،میزان فعالیت بدنی، ساعات تماشای تلویزیون، کار با رایانه،الگوی استراحت وخواب مي باشد.

در خصوص بعد تغذیه ۱۲ سوال از شماره ۱ تا ۱۲ پرسیده شده است.

در مورد فعالیت فیزیکی ۷ سوال از شماره ۱۳ تا ۱۹ پرسیده شد.

در بعد خواب و استراحت ۶ سوال از شماره ۲۰ تا ۲۵ مورد سوال قرار گرفته است.

2017-06-08
كد : 50153
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss