جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاک

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پرسشنامه بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاک

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پرسشنامه در ۴ صفحه حاوی ۴۴ سؤال (علاوه بر پرسشهای جمعیت شناختی) می باشد که در اکثر این سؤالات از پاسخ دهنده خواسته شده است تا سه کشور ایران، ترکیه و چین را در طیف ۵ درجه ای لیکرت با هم مقایسه کند .البته ۹ پرسش پایانی این پرسشنامه، مربوط به بررسی ملی گرایی مصرف کنندگان است که در فصل پنجم، مورد بحث قرار خواهد گرفت. سؤالات مربوط به این بخش به همراه سؤالات اصلی پرسشنامه در جدول (۳-۲) نشان داده شده است. همچنین در این جدول ارتباط هر یک از سؤالات با متغیرهای تحقیق و چگونگی به دست آمدن آنها بیان شده است.

در قسمت اول جدول (۳-۲)، با استفاده از برخی مقیاسهای شناختی سعی شده است تا بعد شناختی مصرف کنندگان را نسبت به موضوع مطالعه بدست آوریم. این قسمت شامل ۱۶ سؤال می باشد که سه سؤال اول بطور کلی در رابطه با آشنایی فرد با موضوع کشور محل ساخت پرسیده شده است (سه سؤال اول). در بخش دوم از صنعت پوشاک (سه سؤال دوم) و در بخش سوم، برخی ویژگیهای شناختی پوشاک (بقیه سؤالات) مورد سؤال قرار گرفته است.

همانطور که در جدول یاد شده نیز دیده می شود، پاسخ دهنده برای سؤالاتی که جلوی کلمه ی کشور، جای خالی یا سه نقطه قرار دارد، هر بار نام یکی از کشورهای مورد مطالعه را قرار داده و جواب می دهد .

در قسمت دوم از پرسشنامه، با استفاده از ۱۰ مقیاسی که در جدول ۳-۲ نشان داده شده است بعد عاطفی پاسخ دهنده بدست آمده است (سؤالات ۱۷ تا ۲۶ پرسشنامه). در قسمت سوم نیز سعی شده است تا در ۹ مقیاس (سؤالات ۲۶ تا ۳۵ پرسشنامه)، بعد رفتاری مصرف کنندگان را نسبت به موضوع تحقیق بدست آوریم.

همچنین، اگرچه مبنای مطالعات ما در این پایان نامه، دیدگاه سه جزئی نگرش ها بود، اما از آنجایی که در بسیاری از تحقیقات انجام گرفته در زمینه ی COO ، مسئله ی میهن پرستی یا ملی گرایی مورد توجه قرار گرفته است، ما نیز بر آن شدیم تا با اضافه کردن این بخش به پرسشنامه، تحقیقات کامل تری را راجع به موضوع انجام دهیم. در این قسمت، ۹ شاخص بکار رفته است که سؤالات ۳۶ تا ۴۴ پرسشنامه را در بر می گیرند.

البته در قسمت ابتدایی پرسشنامه، سؤالات جمعیت شناختی تحقیق قرار دارد. در این قسمت شش ویژگی جنسیت، سن، تحصیلات، وضعیت تأهل، شغل و درآمد ماهیانه ی افراد پرسیده شده است. قبل از این قسمت نیز، برخی رهنمودهای مورد نیاز برای پاسخگویی به سؤالات پرسشنامه وجود دارد .

شاخص های اندازه گیری متغیرها

متغیرها سوال منابع استخراج شاخص ها
شناختی ۱ Patterson & Tai 1991
۲ محقق ساخته
۳ محقق ساخته
۴ Patterson & Tai 1991
۵ Patterson & Tai 1991
۶  

Veeanne 2007

۷ Patterson & Tai 1991
۸ Patterson & Tai 1991
۹ Patterson & Tai 1991
۱۰ Patterson & Tai 1991
۱۱ Patterson & Tai 1991
۱۲ Patterson & Tai 1991
۱۳ Patterson & Tai 1991
۱۴ Patterson & Tai 1991
۱۵ Patterson & Tai 1991
۱۶ Patterson & Tai 1991
عاطفی ۱۷ محقق ساخته
۱۸ Hill & Paphitis 2011
۱۹ Chryssochoidis et al 2007
۲۰ Hill & Paphitis 2011
۲۱ Kinra 2006
۲۲ Chryssochoidis et al 2007
۲۳ Hill & Paphitis 2011
۲۴ محقق ساخته
۲۵ Chao & Rajendran 1993

 

۲۶ محقق ساخته
رفتاری ۲۷  

Veeanne 2007, Brijs 2006

۲۸  

Veeanne 2007

۲۹ Hill & Paphitis 2011
۳۰ محقق ساخته
۳۱ Lee & Ganesh 1999
۳۲ Lee & Ganesh 1999
۳۳ محقق ساخته
۳۴ محقق ساخته
۳۵ محقق ساخته
ملی گرایی ۳۶ Kinra 2006
۳۷ Chryssochoidis et al 2007
۳۸ Kinra 2006
۳۹ Patterson & Tai 1991
۴۰ Chryssochoidis et al 2007
۴۱ Chryssochoidis et al 2007
۴۲ محقق ساخته
۴۳ محقق ساخته
۴۴ Brijs 2006

2017-07-01
كد : 54081
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss