جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه بهبود برقراری امنیت اطلاعات در رایانش ابری با استفاده از استاندارد SAML (ارزیابی مدل پیشنهادی ورود تکی با احراز هویت دو طرفه توسط زبان نشانه‎گذاری اثبات امنیت)(رسول دانشمند ۱۳۹۳)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پرسشنامه بهبود برقراری امنیت اطلاعات در رایانش ابری با استفاده از استاندارد SAML (ارزیابی مدل پیشنهادی ورود تکی با احراز هویت دو طرفه توسط زبان نشانه‎گذاری اثبات امنیت)(رسول دانشمند ۱۳۹۳)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

مهندسی فناوری اطلاعات  گرایش مدیریت سیستمهای اطلاعاتی

پرسشنامه طراحی‎شده از دو بخش تشکیل شده است. قسمت اول پرسشنامه (که پرسشنامه شماره یک نامگذاری شد) شامل ۱۰ سئوال برای سنجش میزان آشنایی افراد با موضوع می‎باشد. در قسمت دوم پرسشنامه (که پرسشنامه شماره دو نامگذاری شد) با توجه به معیارهای مشخص‎شده، سه روش ورود تکی مورد بررسی و مقایسه قرار‎گرفته‎اند. روش اول ورود تکی به صورت سنتی است. ورود تکی سنتی نوعی ورود تکی است که با استفاده از آن، کاربر برای هر بار ورود و دسترسی به قسمت‎های مجاز، نیاز به وارد کردن نام‌کاربری و رمز عبور خود دارد. روش دوم، روش کربروس می‌باشد که در آن هر کاربر برای ورود تکی و استفاده از سرویس‎ها، هر بار باید برای هر سرور (سرور احراز هویت و ارائه‎دهنده سرویس) به صورت دو طرفه احراز هویت شود. روش سوم، ورود تکی با استفاده از زبان نشانه‎گذاری اثبات امنیت و مبتنی بر ابر می‎باشد که در این روش، کاربران با استفاده از زبان نشانه‎گذاری اثبات امنیت اقدام به ورود می‎نمایند و تا زمانی که از محیط خارج نشوند بدون نیاز به وارد کردن مجدد نام‏کاربری و رمز عبور خود، امکان دسترسی به قسمت‎های مختلف و استفاده از امکانات ابر را دارند.

هدف از این پرسشنامه مقایسه سه روش ورود تکی گفته شده‌است. برای این منظور، مهمترین معیارها در ورود تکی انتخاب شده‎اند. این معیارها در سئوالاتی در پرسشنامه گنجانده و برای هر یک از این معیارها گزینه‌های بسیار زیاد، زیاد، متوسط، کم و بسیار کم در نظر گرفته شده‌است. متخصصین با توجه به سه روش ورود تکی مطرح شده، میزان برآورده‎شدن هر معیار را تعیین کرده‎اند.

2017-07-05
كد : 54929
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss