جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهكارهايي جهت بهبود آن( افسانه فراز۱۳۹۰ )

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پرسشنامه تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهكارهايي جهت بهبود آن( افسانه فراز۱۳۹۰)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پژوهش تاثیر شیوه های مختلف تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی را مورد سنجش قرار می دهد . برای این منظور با استفاده از مدل چافی مدل مفهومی پژوهش طراحی شد و با توجه به مدل پرسشنامه ای حاوی ۳۷ پرسش که هر پرسش تاثیر یکی از شیوه های تبلیغات را بر یکی از مراحل خرید می سنجد شکل گرفت. این پرسشنامه شامل ۲ بخش است:

بخش اول : شامل مشخصات فردی مصرف کنندگان است. در این بخش محقق با طرح سه سوال از مصرف کنندگان خواسته که گروه سنی، نوع جنسیت و میزان تحصیلات خود را درج نمایند. در ضمن این سه سوال می خواهد تاثیر تبلیغات را بر رفتار مصرف کنندگان از جنبه های گروه سنی، نوع جنسیت و میزان تحصیلات مورد بررسی قرار  دهد.

بخش دوم : محقق با طرح سوالات این بخش می خواهد میزان تاثیرگذاری تبلیغات آنلاین را بر رفتار مصرف کنندگان مورد سنجش قرار دهد.

رفتار مصرف کنندگان شامل پنج متغیر عمده می باشد که عبارتند از :

  • آگاهی از وجود محصول
  • آگاهی از مشخصات، ویژگی ها وخصوصیات محصول مورد نظر
  • جستجوی عرضه کننده کالا و یافتن بهترین فروشنده
  • ارزیابی و مقایسه محصولات مختلف و انتخاب محصول مورد نیاز
  • خرید نهایی محصول

۳۷ سوال از نوع پرسش های دقیق و بسته و به صورت ۵ گزینه ای از طیف لیکرت به صورت خیلی کم، کم، متوسط، زیاد، خیلی زیاد استفاده شده است؛ به گونه ای که هریک از گزینه ها ارزش خاصی می گیرد و برای سنجش و تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کنندگان در اثر تبلیغات طراحی شده است. چهار سوال اول مربوط به تاثیر تبلیغات موبایلی ( پیامک موبایلی) بر مراحل مختلف رفتار مصرف کننده در فرایند خرید می باشد ، چهار سوال دوم مربوط به تاثیر تبلیغات موبایلی مبتنی بر اجازه بر مراحل مختلف رفتار مصرف کننده در فرایند خرید می باشد ، پنج سوال سوم مربوط به تاثیر پست الکترونیک (ایمیل)  بر مراحل مختلف رفتار مصرف کننده در فرایند خرید می باشد ، پنج  سوال چهارم مربوط به تاثیر وب سایت بر مراحل مختلف رفتار مصرف کننده در فرایند خرید می باشد ، پنج  سوال پنجم مربوط به تاثیر بنر بر مراحل مختلف رفتار مصرف کننده در فرایند خرید می باشد ، پنج  سوال ششم مربوط به تاثیر موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو  بر مراحل مختلف رفتار مصرف کننده در فرایند خرید می باشد ، چهار سوال هفتم مربوط به تاثیر تبلیغات ویروسی بر مراحل مختلف رفتار مصرف کننده در فرایند خرید می باشد، پنج  سوال هشتم مربوط به تاثیرتبلیغات ارجاعی بر مراحل مختلف رفتار مصرف کننده در فرایند خرید می باشد. در جدول ۳-۳ سوالات بر اساس متغیرها مشخص شده اند.

جدول ‏۳‑۳ : سئوالات پرسشنامه بر اساس متغیرها

متغیرهای مورد بررسی شماره سئوال پرسشنامه تعداد سئوال
نوع متغیر نام متغیر
مستقل

 

تبلیغات موبایلی ۱-۲-۳-۴ ۴
تبلیغات موبایلی مبتنی بر اجازه ۵-۶-۷-۸ ۴
پست الکترونیک ( ایمیل) ۹-۱۰-۱۱-۱۲-۱۳ ۵
وب سایت ۱۴-۱۵-۱۶-۱۷-۱۸ ۵
بنر ۱۹-۲۰-۲۱-۲۲-۲۳ ۵
موتورهای جستجو مانند گوگل،یاهو ۲۴-۲۵-۲۶-۲۷-۲۸ ۵
تبلیغات ویروسی ۲۹-۳۰-۳۱-۳۲ ۴
تبلیغات ارجاعی ۳۳-۳۴-۳۵-۳۶-۳۷ ۵
وابسته آگاهی از وجود محصول ۱-۵-۹-۱۴-۱۹-۲۴-۲۹-۳۳ ۸
آگاهی از مشخصات، ویژگی ها و خصوصیات محصول مورد نظر ۲-۶-۱۰-۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۴ ۸
جستجوی عرضه کننده کالا و یافتن بهترین فروشنده ۳-۷-۱۱-۱۶-۲۱-۲۶-۳۱-۳۵ ۸
ارزیابی و مقایسه محصولات مختلف و انتخاب محصول مورد نیاز ۱۲-۱۷-۲۲-۲۷-۳۶ ۵
خرید نهایی محصول ۴-۸-۱۳-۱۸-۲۳-۲۸-۳۲-۳۷ ۸

2017-07-12
كد : 55672
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss