جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه «تاثیر ورزش¬های بومی و محلی بر توسعه گردشگری

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پرسشنامه «تاثیر ورزش­های بومی و محلی بر توسعه گردشگری

 ابزار گردآوری داده‌ها در تحقیق حاضر پرسشنامه است که معمول‌ترین ابزار گردآوری داده‌ها در تحقیقات میدانی است. یک پرسشنامه استاندارد، برای مدیران و کارشناسان ورزشی شهرستان چابهار طراحی شده است. به منظور شناخت بهتر جامعه مورد نظر، در ابتدا یک پرسشنامه دموگرافیک تهیه‌شده و در اختیار افراد قرار داده شد. سپس پرسشنامه اصلی بر اساس ۲۵ سوال مرتبط با عوامل موثر بر توسعه گردشگری ورزش‌های بومی با تاکید بر جاذبه‌های گردشگری شهرستان چابهار تهیه شد.

 

۳-۶-۱ سنجش میزان هماهنگی و پایداری درونی و انتخاب پرسش‌های برگزیده

پس از محاسبه مجموع نمرات پاسخ‏ گویه ها نوبت به آن می‏رسد که گویه‌های نامناسب و ناهماهنگ با سایر گویه‌ها حذف شوند. بدین منظور می‏توان از روش‏ محاسبه ضریب همبستگی، محاسبه توان افتراقی و یا تحلیل عامل استفاده نمود.

ضریب همبستگی:  ابزاری آماری برای تعیین نوع و درجه رابطه یک متغیر کمی با متغیر کمی دیگر است. ضریب همبستگی، یکی از معیارهای مورد استفاده در تعیین همبستگی دو متغیر است. ضریب همبستگی شدت رابطه و همچنین نوع رابطه (مستقیم یا معکوس) را نشان می‌دهد. این ضریب بین ۱ تا ۱- است و در عدم وجود رابطه بین دو متغیر، برابر صفر است.

همبستگی بین دو متغیر تصادفی X و Y به صورت زیر تعریف می‌شود:

که در آن E عملگر امید ریاضی، cov به معنای کوواریانس، corr نماد معمول برای همبستگی (کورولیشن) پیرسون و سیگما نماد انحراف معیار است.

۳-۶-۲ تعیین ضریب پایایی مقیاس

در تحقیق براي بررسي پاياني پرسشنامه يك تحقيق راهنما انجام گرفت و ۲۰ پرسشنامه (۷ پرسشنامه از كارشناسان ورزشي، ۷ پرسشنامه از كارشناسان آژانس‌هاي گردشگري و ۶ پرسشنامه از كارشناسان بخش گردشگري) توسط آمارگر مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت و بدون هیچ‌گونه تغييري، پايايي آن با آلفاي كرونباخ (۹۳/۰) مورد تأييد قرار گرفت.

با استفاده از روش هماهنگی درونی (آلفای کرونباخ) می‏توان پایایی آزمون‏های‏ نگرش سنجی را به دست آورد، پایایی مقیاس لیکرت با ضریبی در حدود ۸۵% توسط محققان قابل‌قبول دانسته شده است.

آزمون کرونباخ آلفا یا قابلیت اعتماد یا پایایی پرسشنامه یک آزمون آماری است که حاصل آن یک ضریب بهنام آلفای کروبناخ هست، برای آزمون قابلیت اعتماد یا پایایی پرسشنامه‌ای که به صورت طیف لیکرت طراحی‌شده و جواب‌های آن چندگزینه‌ای می‌باشند، به کار می‌رود. ضریب کرونباخ آلفا برای سنجش میزان تک بعدی بودن نگرش‌ها، قضاوت‌ها و سایر مقولاتی که اندازه‌گیری آن‌ها آسان نیست به کار می‌رود.

 

2019-03-10
كد : 23735
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss