جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه دغدغه‌هاي شغلي بزرگسالان سوپر (CDI )

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پرسشنامه دغدغه‌هاي شغلي بزرگسالان سوپر (CDI )

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

اين پرسشنامه شامل ۶۱ سوال درباره دغدغه‌هاي  شغلي افراد است.  که به ترتيب مراحل رشد شغلي سوپر را در نظر داشته و طبق مراحل دغدغه‌هاي  فرد را در هر مرحله مي‌سنجد و به نوعي جاي افراد را در اين مسير مشخص مي‌کند.

به اين ترتيب که ۱۵ سوال اول مربوط به مرحله کشف شغلي است که خود مشتمل بر سه زير مرحله تبلور،  تشخيص و اجرا است و هر زير مرحله شامل ۵ سوال مي‌باشد.  ۱۵ سوال بعدي مربوط به مرحله مشغول کار شدن است که خود شامل سه زير مرحله است که هر کدام ۵ سوال را شامل مي‌شود اين سه مرحله عبارتند از: تثبيت،  تحکيم  و پيشرفت.

۱۵ سوال سوم مربوط به مرحله بقا يا نگهداري شغل است که خود مشتمل بر سه زير مرحله و براي هر زير مرحله ۵ سوال است که اين زير مراحل شامل دستيابي،  بروز رساني و نوآوري مي‌باشند.

مرحله آخر که ۱۵ سوال آخر پرسشنامه را در بر مي‌گيرد، مرحله قطع همکاري است. که خود مشتمل بر سه زير مرحله کاهش ساعات کاري،  طرح ريزي براي بازنشستگي و زندگي بازنشستگي است  که هر کدام ۵ سوال را شامل مي‌شوند.

سوال آخر که متفاوت از بقيه است تغيير شغلي را بررسي مي‌کند.  ۶۰ سوال اول به اين صورت است که فرد جمله را خوانده و دغدغه خود را در مورد موضوع مطرح شده در طيفي ۵ درجه اي از هيچ دغدغه  تا دغدغه خيلي زياد درجه بندي مي‌کند. اما در سوال آخر در طيفي ۵ درجه اي تغيير يا عدم تغيير در شغل خود را بازگو مي‌کند.

براي نمره گذاري اين پرسشنامه،  نمره هر سوال در وزن آن ضرب شده و سپس جمع وزني هر مرحله و هر زير مرحله جداگانه مشخص مي‌شود و براي بدست آوردن ميانگين هر زير مرحله اين جمع وزني تقسيم بر عدد۵ مي‌شودکه تعداد سوالات هر زير مرحله است و براي بدست آوردن ميانگين هر مرحله جمع وزني تقسيم بر عدد ۱۵ مي‌شود که تعداد سوالات هر مرحله است.  و سپس رتبه درصدي فرد در هر قسمت مشخص مي‌شود که دغدغه‌هاي  فرد را با گروه همسال وي مي‌سنجد.  و در نهايت تعداد سوالاتي در هر بخش و مرحله که پاسخ فرد به آنها نگراني زياد و خيلي زياد است مشخص شده و نگراني فرد را در اين مراحل نشان مي‌دهد. زمان لازم براي پركردن پرسشنامه ۱۰ تا ۱۵ دقيقه است . 

جدول(۹-۳)  بخشهاي مختلف پرسشنامه دغدغه‌هاي شغلي بزرگسالان

مرحله کشف شغلي ماده‌هاي ۱تا۱۵
تبلور سوال ۱ تا ۵
مشخص سازي سوال۶ تا ۱۰
اجرا سوال ۱۱ تا ۱۵
مرحله ايجاد يا وارد کارشدن ماده‌هاي ۱۶ تا ۳۰
تثبيت سوال ۱۶ تا ۲۰
تحکيم سوال ۲۱ تا ۲۵
پيشرفت سوال ۲۶ تا ۳۰
مرحله بقاء ماده‌هاي ۳۱ تا ۴۵
نگهداشتن سوال ۳۱ تا ۳۵
بروز رساني سوال ۳۶ تا ۴۰
نوآوري سوال ۴۱ تا ۴۵
مرحله قطع همکاري ماده‌هاي ۴۶ تا ۶۰
کاهش سرعت کار سوال ۴۶ تا۵۰
طرح ريزي بازنشستگي سوال ۵۱ تا ۵۵
زندگي بازنشستگي سوال۵۶ تا ۶۰
تغيير شغلي سوال ۶۱

 …

2017-06-17
كد : 52121
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss