جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه شیوه های کنار آمدن با استرس پارکر و آندلر (۱۹۹۰)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

نام پرسشنامه: پرسشنامه شیوه های کنار آمدن با استرس پارکر و آندلر (۱۹۹۰)

 روایی و پایایی: دارد

طریقه نمره دهی: دارد

منبع: دارد

پرسشنامه شیوه های کنار آمدن با استرس پارکر و آندلر (۱۹۹۰) شامل سه مقیاس «مقابله مسئله مدار»، «مقابله هیجان مدار» و «مقابله اجتنابی» است. مقیاس مقابله اجتماعی یا اجتنابی دو خرده مقیاس«روی آوردن به اجتماع» و «روی آوردن به فعالیتها» را دارد. هر کدام از شیوه های کنار آمدن یک مقیاس جداگانه با ۱۶ ماده دارد و مجموع نمرات هر یک از مقیاس ها، جداگانه محاسبه می شود و فاقد نمره کلی است. البته خرده مقیاس کنار آمدن اجتنابی یعنی «روی آوردن به اجتماع» و «روی آوردن به فعالیتها» هر کدام ۸ ماده می باشند. هر کدام از ماده های پرسشنامه شیوه های کنار آمدن دارای ۵ گزینه است و آزمودنی باید یک گزینه را علامت بزند. دامنه پاسخدهی به هر سؤال از ۱ تا ۵ می باشد. گزینه «۱» نشان می دهد که آزمودنی هرگز رفتار مورد نظر را انجام نمی دهد و گزینه «۵» نشان دهنده این است که آزمودنی رفتار مورد نظر را بسیار زیاد انجام می دهد. گزینه های «۲»، «۳» و «۴» به ترتیب به معنی« به ندرت»، « گاهی اوقات» و «اکثر اوقات» می باشد. گویه های هر یک از مقیاس های شیوه های کنار آمدن در جدول ۲-۳ ارائه شده است.

جدول ۲-۳ ماده های هر یک از شیوه های کنار آمدن را نشان می دهد.

مقیاس شماره گویه ها
مسئله مدار ۴۷     ۴۶    ۴۳  ۴۲   ۴۱   ۳۹   ۳۶    ۲۷  ۲۶    ۲۴  ۲۱   ۱۵    ۱۰  ۶   ۲   ۱
هیجان مدار ۴۵     ۳۴   ۳۳   ۳۰   ۲۸   ۲۵   ۲۲   ۲۹   ۱۷   ۱۶   ۱۴   ۱۳   ۸   ۷   ۵  
اجتناب مدار ۴۸     ۴۴   ۴۰ ۳۷   ۳۵   ۳۲   ۳۱   ۲۹   ۲۳   ۲۰   ۱۸   ۱۲   ۱۱   ۹   ۴   ۳

ماده های ۹،۱۱،۱۲، ۱۸،۲۰،۴۰،۴۴و ۴۸ از مقیاس اجتناب مدار مربوط به خرده مقیاس روی آوردن به فعالیت ها می باشد (مهدی زاده، ۱۳۸۶).

قیمت: ۴۵۰۰ تومان

2019-02-24
كد : 1934
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss