جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی های صادراتی در شرکت های صنایع غذایی (ریحانه برارنیا ادبی۱۳۹۲)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پرسشنامه عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی های صادراتی در شرکت های صنایع غذایی(ریحانه برارنیا ادبی۱۳۹۲)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این بخش شامل ۴۰ پرسش بسته(برگرفته از پرسشنامه استاندارد) است که برای اندازه­گیری آن­ها از طیف ۵ طبقه­ای لیکرت از ۱(خیلی کم) تا ۵ (خیلی زیاد) استفاده شده­است که این سؤالات به همراه ابعاد و شاخص­ها در جدول ۳٫۱ آورده شده است. همانطور که در جدول ۳٫۱ مشاهده می شود، سه بعد ویژگی های محصول، بازار و شرکت مورد بررسی قرار گرفته اند.

برای ویژگی های محصول، پنج مؤلفه ی پیچیدگی محصول، نیازهای خدماتی، حمایت ترویجی، انطباق محصول و آگاهی از محصول در نظر گرفته شده است. برای پیچیدگی محصول شاخص های پیچیدگی محصول، پیشرفته بودن محصول و درجه پیچیدگی تکنولوژیکی، برای نیازهای خدماتی شاخص های تعمیرات، نیاز به  نمایشگاه ها و جشنواره­ها، خدمات نگهداری، گارانتی و خدمات پس از فروش و به نمایش گذاشتن محصولات، برای حمایت ترویجی شاخص های حمایت تبلیغاتی و نیاز به  نمایشگاه ها و جشنواره­ها، برای انطباق محصول شاخص های شباهت کالاهای صادراتی، انطباق کالا با شرایط محیطی و انطباق کالا با سایر محصولات و برای آگاهی از محصول شاخص های شدت بلوغ محصول، میزان شهرت برند محصول و آگاهی از محصول در نظر گرفته شده است.

برای ویژگی های شرکت، ۳مؤلفه ی ، اهداف/انتظارات رشد بازار و تعهد مدیریتی در نظر گرفته شده است. برای شاخص های اهداف و انتظارات رشد فروش و سود رشد فاستراتژی صادراتی، غلبه بر اشباع بازار داخلی، صرفه جویی ناشی از مقیاس تولید، کاهش هزینه تولید در هر واحد، توسعه بازار شرکت، رشد سود صادراتی، رشد فاستراتژی صادراتی،تولید مازاد بر ظرفیت و ورود به بازارهای جدید، برای اهداف/انتظارات رشد بازار شاخص های نفوذ در بازار، توسعه بازار، جهانی سازی بازار، توسعه بازار خارجی، توسعه شایستگی صادراتی و جستجوی فرصت در بازار جدید و برای تعهد مدیریتی شاخص های الزام شرکا و الزام و تعهدات ایجاد شده از طریق تبلیغات و سیاست های پیش برد فروش در نظر گرفته شده است.

برای ویژگی های بازار ۲ مؤلفه ظرفیت تقاضا و تغییر پذیری رقابت در نظر گرفته شده است برای ظرفیت تقاضا شاخص های پتانسیل تقاضای خارجی، برتری تقاضای خارجی نسبت به تقاضای داخلی، تغییرات رشد تقاضای خارجی و نرخ رشد تقاضای خارجی و برای تغییر پذیری رقابت شاخص های رقابت قیمتی بالا، تعداد رقبای اصلی، تعداد رقبا در کل صنعت (کالای جانشین و….) و رقابت کیفیتی بالا در نظر گرفته شده است.

جدول ۳٫۱ تعریف عملیاتی مدل

مفهوم ابعاد مؤلفه منبع
عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی های صادراتی مستقیم و غیر مستقیم ویژگی های محصول پیچیدگی محصول کماکم.۲۰۱۰
خدمات همراه  محصول
عملکرد فعالیت­های ترویجی
انطباق محصول
آگاهی از محصول

 

مفاهیم ابعاد مؤلفه منبع
عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی های صادراتی مستقیم و غیر مستقیم ویژگی های شرکت تمایلات مدیریت درباره اهداف رشد تجاری کماکم.۲۰۱۰
انتظارات مدیریت از سهم بازاریابی بین­المللی
تعهد مدیریت ارشد

 

مفاهیم ابعاد مؤلفه منبع
عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی های صادراتی

مستقیم و غیر مستقیم

ویژگی های بازار شرایط تقاضای بازار کماکم.۲۰۱۰
شرایط رقابتی بازار خارجی

 

مفاهیم ابعاد مؤلفه منبع
عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی های صادراتی

مستقیم و غیر مستقیم

استراتژی های صادراتی استراتژی های صادرات مستقیم (صادقي، كربلایی.۱۳۸۹)
(حسینی،۱۳۸۹)
(کیگان،۱۳۸۰٫ص ۲۳۴-۲۳۷)
(حسینی،۱۳۸۹)
(صادقي، كربلایی.۱۳۸۹)
استراتژی های صادرات غیر مستقیم (هوکر،هرمان و استون،۲۰۰۸)
(اعرابی، دهقان.۱۳۹۰)
(حسینی،۱۳۸۹)
(کیگان،۱۳۸۰٫ص ۲۳۴-۲۳۷)
(حسینی،۱۳۸۹)
(کیگان،۱۳۸۰٫ص ۲۳۴-۲۳۷)
(اعرابی، دهقان.۱۳۹۰)

2017-09-17
كد : 63189
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss