جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب روستایی به خدمات بانکداری الکترونیکی و توسعه آن در بانک کشاورزی (جواد شهبازیان ۱۳۹۲)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب روستایی به خدمات بانکداری الکترونیکی و توسعه آن در بانک کشاورزی (جواد شهبازیان ۱۳۹۲)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

رشته: مهندسی کشاورزی گرایش مدیریت کشاورزی

پرسشنامه از هفت بخش تشکیل است. بخش اول مربوط به «مشخصات فردی پاسخگویان» است که شامل نام شعبه بانک هر یک از مشتریان، سن، جنسیت، تحصیلات، شغل، سابقه استفاده از خدمات الکترونیک، روش استفاده از خدمات الکترونیک بانک، نوع خدمات الکترونیک استفاده شده، تعداد دفعات استفاده از این خدمات در ماه، تعداد مراجعه به شعبه بانک در ماه، و استفاده یا عدم­استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی تاکنون مورد پرسش قرار می­گیرد. شش بخش بعدی پرسشنامه در قالب طيف ليكرت پنج سطحي (از خيلي زياد تا خيلي كم) سنجيده شده است. بخش دوم مربوط به «سنجش کارآیی خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی» و دارای چهار گویه، بخش سوم در خصوص «سنجش کامل بودن خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی» و دارای چهار گویه، بخش چهارم در خصوص «سنجش دردسترس بودن خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی» و دارای چهار گویه، بخش پنجم در خصوص «سنجش اعتماد به خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی» و دارای چهار گویه، بخش ششم در خصوص «سنجش پاسخگو بودن خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی» و دارای شش گویه، و بخش هفتم و آخر پرسشنامه به « سنجش رضایت از خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی» اختصاص دارد و دارای دو گویه است. خاطر نشان می­شود در بخش­های دو تا هفت پرسش­نامه از گویه­های مثبت و منفی استفاده شده است. بخش دو دارای سه گویه مثبت و یک گویه منفی است، بخش سه از دو گویه مثبت و دو گویه منفی تشکیل شده است. بخش­های چهار و پنج پرسش­نامه هر کدام دارای سه گویه مثبت و یک گویه منفی هستند. بخش شش پرسشنامه از چهار گویه مثبت و دو گویه منفی تشکیل شده است و بخش هفتم نیز دارای دو گویه مثبت بوده و گویه منفی ندارد.

2017-09-20
كد : 63338
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss