جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه فرم کوتاه طرحواره یانگ ۱۹۹۸

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

نام پرسشنامه : پرسشنامه فرم کوتاه طرحواره یانگ ۱۹۹۸

  روایی و پایایی: دارد

طریقه نمره دهی: دارد

منبع: دارد

توضیحات:

پرسشنامه طرح واره یانگ

(فرم کوتاه)

ما هنوز هنجارهای آماری برای پرسشنامه طرح واره یانگ به دست نیاورده ایم. اما پژوهش ها همچنان ادامه دارد. در این فاصله، ما روال های غیر رسمی زیر را برایاستفاده درمانی تهیه کرده ایم.

مواردی که در پرسشنامه آمده اند، بر طبق طرح واره های خاص دسته بندی شده اند. این دسته ها با یک ستاره و دو حرف رمز که حروف اختصاری طرح واره اند، از یکدیگر جدا شده اند. مثلاً پس از موارد یک تا ۵ حروف اختصاری *ed آمده که بیانگر آن است که این موارد طرح واره محرومیت هیجانی را ارزیابی می کنند.

حروف اختصاری ۱۶ طرح واره عبارتند از :

ed  محرومیت هیجانی                                           em– گرفتار

ab– رها شدگی                                                        sb– اطاعت

ma  بی اعتمادی/ بد رفتاری                                  ss– ایثار

si– انرزوای اجتماعی/ بیگانگی                                ei– بازداری هیجانی

ds نقص/ شرم                                                       us– معیارهای سرسختانه

et– استحقاق                                                           is- خویشتن داری/ خود انضباطی ناکافی

di– وابستگی / بی کفایتی                                       vh– آسیب پذیری دربرابر ضرر و بیماری

 

 

روایی پایایی و نمره گذاری

فرم کوتاه پرسشنامه ي طرحواره:(SQ-SF)

این پرسشنامه ۷۵ آيتمي توسط يانگ ۱۹۹۸ براي ارزيابي ۱۵ طرحواره ناسازگار اوليه ساخته شده است. اين طرحواره ها عبارتند از: رهاشدگي/ بيثباتي، بياعتمادي / بدرفتاري، انزواي اجتماعي / بيگانگي، نقص/ شرم، محروميت هيجاني، وابستگي / بي كفايتي، آسيبپذيري نسبت به بيماري، خود تحول نايافته/ گرفتار، شكست، استحقاق / بزرگ منشي، خودكنترلي ناكافي، اطاعت، فداكاري، بازداري هيجاني، معيارهاي سرسختانه/ بيش انتقادي. هر سؤال بر يک مقياس ۶ درجه اي نمره گذاري مي شود (۱ براي کاملاً نادرست، ۶ براي کاملاً درست) در اين پرسشنامه هر ۵ سؤال يک طرحواره را مي سنجد. چنانچه ميانگين هر خرده مقياس بالاتر از ۲۵ باشد آن طرحواره ناکارآمد است. پايايي و روايي اين ابزار در پژوهش هاي متعددي به اثبات رسيده است (بارانف، جان و ُاايل تيان ۲۰۰۷). هنجاريابي اين پرسشنامه در ايران توسط آهي (۱۳۸۴) بر دانشگاه هاي تهران انجام گرفته، همساني دروني با استفاده از آلفاي کرونباخ در جمعيت مؤنث ۹۷/۰ و در جمعيت مذکر ۹۸/۰ به دست آمده است.

 

قیمت: ۴۵۰۰ تومان

 

2019-03-03
كد : 5275
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss