جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه فعالیت بدنی بک

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پرسشنامه فعالیت بدنی بک

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی _ گرایش فیزیولوژی ورزشی

جهت سنجش میزان فعالیت بدنی نمونه‌ها از پرسشنامه فعالیت بدنی بک استفاده گردید که میزان فعالیت افراد را با توجه به نوع شغلشان بررسی می‌کند و دارای ۱۶ آیتم پنج گزینه‌ای می‌باشد. هر آیتم بر حسب مقياس پنج درجه‌اي ليكرت سنجیده و به ۵ درجه، رتبه‌بندی شده است(هرگز= ۱، همیشه= ۵، به غیر از سؤال ۲ که برعکس نمره‌گذاری می‌شود). نمره‌دهي پرسشنامه به نحوي است كه افرادي كه فعالیت بدنی بیشتري دارند، نمرات بالاتري كسب مي‌كنند که كمينه‌ي نمره‌ي كل يك فرد ۵ و بيشينه‌ی نمره‌ي آن ۱۵ مي‌تواند باشد. اين مقياس داراي ۳ زيرمقياس بوده که میزان فعالیت افراد را تحت عنوان سه زیر مقیاس: ۱-  فعالیت شغلی، ۲- فعالیت‌های ورزشی، و ۳- فعالیت مربوط به اوقات فراغت، بررسی می‌کند(۲۸).

زیرمقیاس‌ها عبارتند از: ۱- زیرمقیاس مربوط به فعالیت‌های شغلی شامل ۸ سؤال بوده که میزان فعالیت افراد را با توجه به نوع شغلشان و وضعیت بدنی افراد در هنگام اشتغال بررسی کرده و همچنین به مقایسه افراد با همسالان در ارتباط با میزان فعالیت بدنی می‌پردازد و هر آیتم بر حسب مقياس پنج درجه‌اي ليكرت سنجیده و به ۵ درجه، رتبه‌بندی شده است(هرگز= ۱، همیشه= ۵، به غیر از سؤال ۲ که برعکس نمره‌گذاری می‌شود). ۲- زیرمقیاس مربوط به فعالیت‌های ورزشی که در آن نوع فعالیت ورزشی اول و فعالیت ورزشی دوم(در صورتی که فرد به دو نوع فعالیت ورزشی بپردازد) و همچنین شدت فعالیت ورزشی و تعداد ساعات اختصاص یافته به آن رشته ورزشی در هفته و همین طور تعداد روزهای اختصاص یافته به آن رشته ورزشی در طول ماه و سال بررسی می‌گردد. ۳- زیرمقیاس مربوط به اوقات فراغت که شامل ۷ سؤال بوده و میزان و نوع فعالیت افراد(فعالیت ورزشی، تماشای تلویزیون، پیاده‌روی، دوچرخه سواری) را در اوقات فراغت سنجیده و به مقایسه  میزان فعالیت بدنی افراد با گروه همسالان خود می‌پردازد که هر سؤال برحسب مقياس پنج درجه‌اي ليكرت سنجیده می‌شود(به غیر از سؤال ۱۳ که برعکس نمره‌گذاری می‌شود) و  دامنه نمرات ممکن بین ۵ تا ۱۵ می‌باشد. همچنین در این پرسشنامه نمره بالاتر نشان‌دهنده‌ی فعالیت بدنی بیشتر است.

2017-08-13
كد : 59103
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss