جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه مقياس انگيزشي و درگيري دانش آموزان (SEMS) مارتين (۲۰۰۱ و ۲۰۰۳)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پرسشنامه مقياس انگيزشي و درگيري دانش آموزان (SEMS) مارتين (۲۰۰۱ و ۲۰۰۳)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

اين مقياس توسط مارتين (۲۰۰۱ و ۲۰۰۳) به منظور سنجش هر يك از عوامل موجود در چرخه انگيزشي و درگيري دانش آموزان طراحي شده است. مقياس انگيزش و درگیری دانش آموزان، باورهای انگیزشی را در ۱۱ بعد مورد سنجش قرار می‌دهد که عبارتند از  خود-باوری، جهت گيري هدف يادگيري، ارزش، اضطراب، اجتناب از شكست، كنترل پايين، خود- ناتوان سازی، عدم درگیری، برنامه ريزي، اصرار و پافشاري و مديريت مطالعه. سه بعد اول قابل جمع بوده و درمجموع بعد شناختي سازگار را شکل می‌دهند. ابعاد چهارم تا ششم نیز قابل جمع بوده و یک بعد کلی‌تر شناختي ناسازگار را شامل می‌شوند. ابعاد هفتم و هشتم را نیز در مجموع بعد رفتاري ناسازگار درگيري رفتاري تشکیل می‌دهند. سه بعد آخر نیز در مجموع بعد رفتاری سازگارانه را مورد سنجش قرار مي دهند. هر كدام از ابعاد فوق مشتمل بر ۴ گويه بوده كه در مجموع ۴۴ گويه ابزار را تشكيل مي دهند. ابعاد شناختي انگيزشي سازگار عبارتند از خود باوري (خود – كارآمدي )، جهت گيري هدف يادگيري يا تسلط و ارزش مدرسه . به عنوان نمونه:

” اگر من سخت كار كنم باور دارم كه مي توانم كارهاي مدرسه را خوب انجام دهم ”

رفتارهاي درگيري سازگارانه شامل ابعاد برنامه ريزي، اصرار و پافشاري و مديريت مطالعه می باشند. مثل:

” درزمان مطالعه، من در جايي مطالعه مي كنم كه بتوانم تمركز داشته باشم. ”

ابعاد شناختي انگيزشي ناسازگار عبارتند از اضطراب، اجتناب از شكست، و كنترل پايين. مثل: ” در زمان شروع امتحان، من بشدت نگران مي شوم. ”

و ابعاد رفتاري ناسازگارانه عبارتند از خود- ناتوان سازی و عدم درگیری. مثل : ” اغلب اوقات من قبل از امتحان خوب مطالعه نمي كنم به اين دليل كه اگر امتحانم خوب نشد دليلي براي آن داشته باشم “.

 

2017-09-20
كد : 63363
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss