جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه مقياس رهبری در ورزش(چلادوری و صالح ۱۹۷۸)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پرسشنامه مقياس رهبری در ورزش(چلادوری و صالح ۱۹۷۸)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی دارد.

هدف: بررسی و مطالعه سبک رهبری مربيان در موقعت­های ورزشی

پرسشنامه مقياس رهبری در ورزش، در سال ۱۶۸۰ توسط چلادوری و صالح بر اساس مدل چند بعدی رهبری در ورزش (چلادوری و صالح ۱۹۷۸) برای بررسی و مطالعه سبک رهبری مربيان در موقعيت­های ورزشی تهيه شده است. اين ابزار در قالب ۴۰ سئوال، سبک رهبری مربيان در ۵ بعد رفتاری ارزيابی می­کرد

نحوه امتياز بندی و تفسير نتايج :

پرسشنامه مقياس رهبری در ورزش ، در سال ۱۶۸۰ توسط چلادوری و صالح بر اساس مدل چند بعدی رهبری در ورزش ( چلادوری و صالح ۱۹۷۸ ) برای بررسی و مطالعه سبک رهبری مربيان در موقعيت های ورزشی تهيه شده است . اين ابزار در قالب ۴۰ سئوال ، سبک رهبری مربيان در ۵ بعد رفتاری ارزيابی می کرد .

رفتار آموزش و تمرين : رفتار مربی به منظور بهبود عمل کرد ورزشکاران با تاکيد بر تمرين سخت و شديد ، آموزش مهارت ها ، تکنيک ها و تاکتيک ها سئوال های ۱۳ – ۱ اين بعد را می سنجند .

رفتار آمرانه : رفتار مربی با ويژگی تصميم گيری مستقل و اعمال قدرت شخصی سئوال های ۱۸ – ۱۴ اين بعد را اندازه گيری می کند .

رفتار دموکراتيک : رفتاری که مربی به ورزشکاران اجازه بيشتری در تصميم گيری برای اهداف تيم ، روش های تمرين و به کارگيری تاکتيک ها و استراتژی های بازی می دهد سئوال های ۲۷ – ۱۹ اين بعد را می سنجد .

رفتار حمايت اجتماعی : رفتار مربی با ويژگی نگران بودن دو مورد رفاه و آسايش تک تک ورزشکاران ، ايجاد جو گروهی مثبت و روابط گرم بين اعضای تيم سئوال های ۳۵ – ۲۸ اين بعد را اندازه گيری می کند .

رفتار بازخورد مثبت : رفتاری که مربی ورزشکاران را به واسطه عمل کرد خوب مورد تشويق و تمرين و پاداش قرار می دهد سئوال های ۴۰ – ۳۶ اين بعد را می سنجد .

پاسخ ها بر اساس مقياس ۵ ارزشی ليکرت ، هرگز (۱) ، به ندرت (۲) ، گاهگاهی (۳) ، اغلب (۴) و هميشه (۵) ارزش گذاری می شوند .

2019-03-21
كد : 33831
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss