جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه نقش قابلیت‌های زیرساختی و مشتری‌مداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستم‌های CRM (ندا حیدری سروستانی ۱۳۹۳ )

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پرسشنامه نقش قابلیت‌های زیرساختی و مشتری‌مداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستم‌های  CRM (ندا حیدری سروستانی ۱۳۹۳ )

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پرسشنامه شامل ۵ سازه اصلی قابلیت‌های زیرساختی، قابلیت‌های مشتری، کیفیت اطلاعات مشتری، عملکرد ارتباط با مشتری و عملکرد کلی بانک با ۵۷ سؤال می‌باشد. برای پاسخ‌دهی به سؤالات پرسشنامه به دلیل استفاده از مدل چانگ از طیف ۷ بخشی لیکرت استفاده شده است که پاسخ‌ها در طیف خیلی خوب(۷) تا خیلی ضعیف(۱) طبقه‌بندی شده‌اند. ساختار پرسشنامه در جدول(۳-۱) نشان داده شده است.

جدول ۳-۱٫ متغیرهای مدل تحقیق

سازه اصلی متغیر تعداد سؤال منابع
 

 

 

 

قابلیت‌های زیرساختی

تکنولوژی ۱۲ لیندگرین(۲۰۰۶)، پاول و دنت میکالف(۱۹۹۷)، موازو(۲۰۰۷)، کرامتی و همکاران(۲۰۱۰)، رپ و همکاران(۲۰۰۹)، دیامانتوپولوس و سوچن (۱۹۹۹)، ویلیامز (۲۰۰۳)،

اسکندری و همکاران(۱۳۸۹)، امیری(۱۳۸۸)، مؤمنی و همکاران(۱۳۹۰)، اخوان و همکاران(۱۳۹۰)، دهمرده و همکاران(۱۳۸۹)، عباسی و ترکمنی(۱۳۸۹)، حسنقلی‌پور و همکاران(۱۳۹۱)، جراحی و همکاران(۱۳۸۸)، ایرانژاد پاریزی(۱۳۸۷)

منابع انسانی ۸ لیندگرین(۲۰۰۶)، پاول و دنت میکالف(۱۹۹۷)، کرامتی و همکاران(۲۰۱۰)، رپ و همکاران(۲۰۰۹)،

امیری(۱۳۸۸)، هادیزاده مقدم و همکاران(۱۳۸۹)، محرابی و همکاران(۱۳۸۸)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)، اخوان و همکاران(۱۳۹۰)، سعیدی و دیلمی معزی(۱۳۸۸)

 

منابع کسب‌وکار ۶ پاول و دنت میکالف(۱۹۹۷)، کرامتی و همکاران(۲۰۱۰)، رپ و همکاران(۲۰۰۹)،

اخوان و همکاران(۱۳۹۰)، سعیدی و دیلمی معزی(۱۳۸۸)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)، محرابی و همکاران(۱۳۸۸)

فرهنگ ۳ سوور(۱۹۹۳)، لیندگرین(۲۰۰۶)، شیاح(۲۰۰۵)، محرابی و همکاران(۱۳۸۸)، دهمرده و همکاران(۱۳۸۹)، سعیدی و دیلمی معزی(۱۳۸۸)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)، حسنقلی‌پور و همکاران(۱۳۹۱)، اخوان و همکاران(۱۳۹۰)
مدیریت دانش و یادگیری ۳ سین و همکاران(۲۰۰۵)،

سوور(۱۹۹۳)، روح‌الامینی و ونکاتش(۲۰۱۱)، چان و ال پی (۲۰۱۱)، محرابی و همکاران(۱۳۸۸)، مؤمنی و همکاران(۱۳۹۲)، هادیزاده مقدم و همکاران(۱۳۸۹)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)

 

 

قابلیت‌های مشتری

مشتری‌مداری ۶ برتهون و همکاران (۲۰۱۲)، رپ و همکاران(۲۰۰۹)، گریو و آلبرز (۲۰۰۶)، امیری(۱۳۸۸)، مؤمنی و همکاران(۱۳۹۲)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)، اسکندری و همکاران(۱۳۸۹)
متمایزسازی مشتریان ۳ چن(۲۰۰۳)، اخوان و همکاران(۱۳۹۰)، سعیدی و دیلمی معزی(۱۳۸۸)، هادیزاده مقدم و همکاران(۱۳۸۹)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)
درک متقابل با مشتری ۶ زینلداین (۲۰۰۵)، چن(۲۰۰۳)، رپ و همکاران(۲۰۰۹)،

امیری(۱۳۸۸)، محرابی و همکاران(۱۳۸۸)، سعیدی و دیلمی معزی(۱۳۸۸)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)، اخوان و همکاران(۱۳۹۰)

کیفیت اطلاعات مشتری ۲ هانتر (۲۰۰۷)، مولر و نیفلر(۲۰۱۱)، هیل(۲۰۰۹)،  راه و همکاران (۲۰۰۵)،

ابراهیمی(۱۳۸۸)

عملکرد ارتباط با مشتری ۳ کوتلر(۲۰۰۳)، روست و همکاران(۲۰۰۲)، کی ناک(۲۰۰۳)،  هیل(۲۰۰۹)، پنگ و همکاران (۲۰۰۹)
عملکرد کلی بانک ۵ هانتر(۲۰۰۷)،  لیندگرین(۲۰۰۶)، کرامتی و همکاران(۲۰۱۰)،

رانجان و باتناگار(۲۰۰۹)، دشپانده و همکاران(۱۹۹۳)،

دهمرده و همکاران(۱۳۸۹)، موغلی و باوندپور(۱۳۸۹)، سالارزهی و امیری(۱۳۹۰)

 

2017-10-25
كد : 65438
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss