جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه هویت معنوی( راه پیما ۱۳۹۲ )

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پرسشنامه هویت معنوی( راه پیما ۱۳۹۲)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

به دلیل عدم وجود مقیاسی که به طور خاص هویت معنوی را مورد سنجش قرار دهد، پرسشنامه­ی هویت معنوی توسط محقق طراحی شد.( راه¬پیما۱۳۹۲  )به منظور ساخت پرسشنامه­ی هویت معنوی دو حوزه­ی هویت و معنویت مورد مطالعه قرار گرفت. پس از بررسی تعاریف ارائه شده پیرامون معنویت، علی رغم وجود تعاریف متعدد در این زمینه، معنویت به عنوان ارتباط و پیوند با وجودی متعالی و دیگران مدنظر واقع شد و با اقتباس از ابزارهای موجود در این زمینه (رید[۱]، ۱۹۸۶؛ هاون، ۱۹۹۲؛ آندروود، ترسی،۲۰۰۲؛مک­دونالد، ۱۹۹۷ ؛ بک، ۱۹۹۲؛ هاروی، ۲۰۰۴؛ الکینز و همکاران، ۱۹۸۸؛ برک، ۲۰۰۴؛ تورسون و پلانته، ۲۰۰۵) گویه­های معنویت طراحی شدند. لازم به ذکر است، از میان ابزارهای نام برده شده، از آنجا که پرسشنامه ابراز معنویت[۲] (ESI) (مک­دونالد، ۱۹۹۷) حاصل بررسی گسترده­ی تعداد زیادی (شامل ۱۹ مقیاس) از ابزارهای معنویت بود، جامع به نظر رسید و در طراحی گویه­های معنویت بیش از سایر مقیاس­ها استفاده شد.

پس از طراحی گویه­های معنویت، به منظور صورت­بندی گویه­ها در قالب هویت معنوی، مدل چیک و همکاران (۱۹۹۴) در طراحی پرسشنامه ابعاد هویت مد­نظر قرار گرفت. لازم به ذکر است که در پرسشنامه­ی مذکور ابعاد دیگر هویت شامل هویت اجتماعی، جمعی و شخصی اندازه­گیری شده است. بر این اساس، در برابر هر گویه طیفی  ۵ رتبه­ای از ۱ (اهمیتی ندارد) تا ۵ (اهمیت فوق­العاده­ای دارد) قرار داده شد. سپس، گویه­های استخراجی در اختیار گروهی از اساتید و دانشجویان دوره­های تکمیلی قرار گرفت و نهایتاً پس از طی مراحل داوری ۳۴ گویه انتخاب شد.

2017-08-12
كد : 58889
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss