جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه وضعيت استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات( سعيدي نيري ۱۳۸۸ )

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پرسشنامه وضعيت استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات( سعيدي نيري ۱۳۸۸)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

رشته علوم تربيتي(گرايش برنامه ريزي آموزشي)

اين پرسشنامه مشتمل بر بخش­هاي اصلي زير مي باشد:

الف) ويژگي­هاي فردي

در اين بخش براي معلمان مشخصاتي نظير، جنسيت، رشته تدريس، سالهاي خدمت در آموزش و پرورش به عنوان معلم مورد سوال قرار خواهد گرفت.

ب) ميزان استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات

اين بخش از پرسشنامه كه از ادبیات تحقیق استخراج، و با نظارت استاد راهنما و مشاور چندین بار مورد اصلاح و بازنگری قرار گرفتند داراي شش مولفه اصلي و ۶۳ سوال است. مولفه ۱، ۲، ۳ مربوط به سوال اول پژوهش (نوع و میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات  در تدریس معلمان چقدر است؟)، مولفه ۴ مربوط به سوال دوم پژوهش (نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات  در روش های تدریس معلمان چیست؟)، مولفه پنجم مربوط به سوال سوم پژوهش (میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تهیه و تولید مواد و منابع آموزشی چقدر است؟) و بالاخره مولفه ششم مربوط به سوال چهار پژوهش (موانع کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه ی درسی مدارس متوسطه چیست؟)مي باشند. كه اين سوالات شامل: نوع و ميزان استفاده از كامپيوتر و نرم افزارهاي كامپيوتري (شامل ۱۰ سوال)، نوع و ميزان استفاده از اينترنت و سرويس­هاي اينترنتي (شامل ۱۳ سوال)،  نوع و ميزان استفاده از تلویزيون و ويدئو­پروژكتور (شامل ۲ سوال) و نقش كامپيوتر، اينترنت، تلویزيون و ويدئو پروژكتور و نرم افزارهاي آنها در روش تدريس (شامل ۱۱ سوال) و نقش كامپيوتر، اينترنت، تلوزيون و ويدئو پروژكتور و نرم افزارهاي آنها در تهيه و توليد مواد و منابع آموزشي(شامل ۸ سوال) و موانع كاربرد كامپيوتر، اينترنت، تلوزيون و ويدئو پروژكتور و نرم افزارهاي آنها در برنامه درسي (شامل ۱۰ سوال). اين پرسشنامه در مقياس چند درجه­اي ليکرت تهيه شده و طيف آن از: بسيار كم، كم، متوسط، زياد، خيلي زياد (پنج درجه­اي)، مي­باشد. پرسشنامه مذکور در بين معلمان مدارس متوسطه توزيع گرديد. سئوالات اختصاصي مربوط به پرسشنامه­  ميزان استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات در جدول زير نشان داده شده است.

جدول ۳-۳ اطلاعات مربوط به پرسشنامه

 رديف مولفه ها  

خرده مولفه­ها

سوالات
۱ استفاده از كامپيوتر و نرم افزارهاي آنها ۱۰ ۱۴- ۵
۲ استفاده از اينترنت و سرويس هاي اينترنتي ۱۳ ۲۸- ۱۶
۳ استفاده از تلویزيون و ويدئو پروژكتور ۲ ۳۱- ۳۰
۴ نقش كامپيوتر، اينترنت، تلویزيون و ويدئو پروژكتور و نرم افزارهاي آنها در روش تدريس

 

۱۱ ۴۲- ۳۲
۵ نقش كامپيوتر، اينترنت، تلویزيون و ويدئو پروژكتور و نرم افزارهاي آنها در تهيه و توليد مواد و منابع آموزشي ۸ ۵۰-۴۳
 

۶

موانع كاربرد كامپيوتر، اينترنت، تلوزيون و ويدئو پروژكتور و نرم افزارهاي آنها در برنامه درسي  

۱۰

 

۱۰-۱

2017-06-19
كد : 52837
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss