جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پرسشنامه چک لیست بررسی وضعیت ایمنی و بهداشتی استخر( محمد رضا خلیلی فر و همکاران, ۱۳۹۲ )

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پرسشنامه چک لیست بررسی وضعیت ایمنی و بهداشتی استخر( محمد رضا خلیلی فر و همکاران,  ۱۳۹۲ )

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

در رشته تربیت بدنی  گرایش:مدیریت و برنامه ریزی ورزشی

برای جمع‌آوری اطلاعات تحقیق حاضر از چک لیست محقق ساخته استفاده شد که در مجموع ۱۱۶ سوال، پس از اعتباریابی و پایایی، سوال‌های چک لیست را در سه بخش بهداشت، ایمنی و نیروی انسانی تشکیل دادند.

در بخش ایمنی و بهداشت معیارهای مورد نیاز از طریق چک لیست جمع آوری و چک لیست از روش ترکیبی و موارد زیر توسط محقق تهیه شد:

  • مطالعه مبانی نظری و استانداردهای ملی و بین المللی در مورد ایمنی و بهداشت استخرها.
  • ادبیات تحقیق و مشاهده برخی از دلائل بروز آسیب‌ها و تهدیدات در استخرها.

مطالعه چک لیست‌های موجود در داخل کشور( وزارت بهداشت و درمان  و فدراسیون نجات‌غریق و سایر کشورها ازجمله‌آمریکا.

پیش از کسب اطلاعات از موارد فوق، در ارتباط با فرضیه‌های تحقیق در بخش ایمنی و بهداشت در مجموع برای هر فرضیه پرسش‌های مخصوص به آن تهیه شده است. در بخش بهداشت، آب استخر تعداد ۱۴ سوال باز پاسخ وجود و در سایر بخش‌ها، پرسش‌ها دارای دو گزینه‌ی، دارد و ندارد بود که گزینه‌ی دارد آن با مقیاس پنج ارزشی لیکرت تنظیم شده است، که دارای ۶ سوال و منظور از هر سوال با توجه به استانداردها منظور از گزینه‌ی ندارد یعنی دارای نمره ۱ منظور از گزینه کاملا  نامناسب یعنی دارای نمره ۲ از معیارهای استاندارد، منظور از گزینه‌ی نامناسب یعنی دارای نمره ۳ از معیارهای استاندارد، منظور از گزینه‌ی تاحدی مناسب یعنی دارای نمره ۴ از معیارهای استاندارد ، منظور از گزینه‌ی مناسب یعنی دارای نمره ۵ از معیارهای استاندارد، منظور از گزینه‌ی کاملاً مناسب یعنی دارای نمره ۶ از معیارهای استاندارد می‌باشد و با روش‌های زیر اعتبار و پایایی هر پرسش تعیین شد، سپس محقق به صورت حضوری به محل استخرها مراجعه و با توجه به استانداردها و مبانی نظری تحقیق نسبت به کامل کردن چک لیست اقدام نمود.

اجزای اصلی چک لیست

اطلاعات عمومی استخر

در این قسمت اطلاعاتی از قبیل نام استخر، شماره تلفن، آدرس، مدت بهره برداری، مالکیت استخر(خصوصی، دولتی، اجاره‌ای) نوع سرویس‌دهی( اختصاصی و عمومی) مورد بررسی قرار گرفت.

سوالات چک لیست

چک لیست ایمنی و بهداشت فقط در بخش آب استخر تعدادی سوال از نوع پاسخ باز وجود داشت که نحوه اندازه‌گیری متغیرها در زیر توضیح داده شده است و در بقیه بخش‌ها از نوع پاسخ بسته که هر سوال با مقیاس شش ارزشی از ندارد تا کاملا مناسب اندازه‌گیری شده است.

بهداشت آب استخر از طریق ۱۴ سوال قابل اندازه‌گیری بود.

بررسی وضعیت بهداشت سرویس‌های بهداشتی از طریق ۱۰ سوال

بررسی وضعیت بهداشت رختکن و دوش‌ها از طریق ۱۲ سوال

بررسی وضعیت بهداشت محوطه داخل از طریق ۱۱ سوال

بررسی وضعیت ایمنی رختکن و دوش‌ها از طریق ۸ سوال

بررسی وضعیت ایمنی محوطه داخل از طریق ۱۹ سوال

بررسی وضعیت امکان استفاده معلولین از استخر از طریق ۵ سوال

بررسی وضعیت وسایل ایمنی و نجات از طریق ۳ سوال

بررسی وضعیت ویژگی‌های استخر برای برگزاری مسابقات شنا از طریق ۶ سوال

 

2017-10-19
كد : 64990
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss