جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



چند روش اصولی برای پر کردن فرم خام پروپوزال حسابداری

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

برای تکمیل فرم خام پروپوزال دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری همیشه دانشجویان در رشته های مختلف از روش های مشاوره ، اتکا به دانش فردی ، کمک از استاد راهنما و سپردن کار به دیگران استفاده می کنند . هر کدام از این روش ها مزایا و معایبی دارد که می تواند بر روی یادگیری فرد اثر بگذارد . بنابراین هدفی که دانشجو برای یاد گرفتن کارهای پژوهشی برای خود تعریف می کند می تواند در انجام هر یک از این روش ها تأثیرگذار باشد . در این نوشتار می خواهیم مروری کنیم بر روش های پر کردن اصولی نمونه فرم خام پروپوزال کارشناسی ارشد و دکتری برای درس روش تحقیق و یا پایان نامه اصلی که چندان فرقی هم با هم ندارند فقط پروپوزال اصلی مربوط به پایان نامه فرد کمی کاملتر و مفصل تر خواهد بود :

ترجمه فوری مقالات معتبر در زمینه موضوع مربوطه : ترجمه تخصصی متون مربوط به موضوع حسابداری می تواند باعث شود تا محتوای لازم برای نوشتن بیان مسأله ، مقدمه و بخش های دیگر از ادبیات و پیشینه تحقیق فراهم شود . این کار می تواند توسط خود محقق انجام شده و یا توسط موسسات دارالترجمه بیرون سفارش داده شود .

– پر کردن بخش های مختلف پروپوزال بر اساس اصول روش تحقیق : یکی از کارهایی که هر دانشجویی می تواند انجام دهد این است که با مطالعه کتاب ها و جزوات مربوط به درس روش تحقیق و آمار پیشرفته ، درکی از بخش های مختلف پروپوزال بدست آورد . اینکه دانشجو بفهمد تا بیان مسأله چیست و از چه بخش هایی تشکیل شده و چه چیزی را باید در خود جای دهد خود می تواند کمک بزرگی به وی باشد تا از عهده کار برآید .

– در هر کجا و هر بخشی از فرم خام پروپوزال پر شده که اشکالی دیده می شود ، کمک گرفتن از اساتید راهنما و مشاور می تواند تعیین کننده باشد . درست است که استاد راهنما امروزه خیلی به دانشجوها کمک نمی کند ولی باز هم می توان در همان حد کم هم روی کمک آنها حساب کرد .

– دانشجو سعی کند اگر کار ترجمه زیادی برای پر کردن فرم خام پروپوزال های نمونه حسابداری یا رشته های دیگر دارد ، از ترجمه ارزان استفاده کند تا هزینه های ترجمه ای برایش زیاد نشود . بسیاری از موسسات تایپ و ترجمه در عین حال که قیمت های ارزان می گیرند می توانند کیفیت کار بسیار خوب را ارائه دهند . فقط باید آنها را پیدا کرد .

– دانشجو باید همیشه مد نظر داشته باشد که رفرنس هایی که در پروپوزال استفاده می شود باید معتبر بوده و برای جلوگیری از سرقت ادبی (plagiarism) باید منابع درست سر جای خود قرار گرفته و رفرنس ها از قلم نیفتند . کپی زیاد از یک مقاله یا کتاب می تواند اشکالات جدی به پروپوزال وارد آورد .

پر کردن فرم خام پروپوزال حسابداری

2019-01-14
كد : 107770
وضعيت :‌موجود
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss