جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



پيشينه انحراف جنسي

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

پيشينه انحراف جنسي

(۹ صفحه ورد)

در مورد اينکه انحراف جنسي چيست؟ و منحرف جنسي کيست؟ در کشورهاي غربي تحقيقات و پژوهشهاي بسياري صورت گرفته و مي گيرد و نتايج اين پژوهشها در محافل علمي و رسانه هاي غربي به طور گسترده اي مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.

اما متاسفانه در ايران به خاطر پيشينه تاريخي و فرهنگي و ممنوعيت هاي مذهبي و شرعي، عرصه جنسيت و رفتار جنسي به صورت يک تابو درآمده است که صحبت کردن و نوشتن در مورد آن کار چندان ساده اي نيست. اما به دليل اهميت موضوع و نقش تعيين کننده اي که ويژگي هاي جنسي و رفتار جنسي سالم در زندگي انسان بر جاي مي گذارد در اين مقاله برآنيم که ابعاد و جنبه هاي رفتار جنسي منحرفانه، انحراف جنسي، تعريف انحراف و منحرف جنسي از ديدگاههاي مختلف، تاريخچه و بحث نظرات صاحبنظران، کارشناسان انحرافات و مسائل اجتماعي را شرح مي دهيم:

تاريخچه تحقيقات :

نخستين تحقيق عمده در مورد رفتار جنسي توسط آلفرت کينسي در دهه هاي ???? و ???? در آمريکا صورت گرفت. در اين تحقيق کينسي و پژوهشگران همکارش با مخالفت از سوي بسياري از سازمانهاي مذهبي روبرو گرديدند. ولي وي همچنان بر مطالعات خود پافشاري نمود. عمل وي در روزنامه ها و کنگره هاي مختلف به عنوان کاري غيراخلاقي محکوم گشت وي سرانجام توانست تاريخچه زندگي جنسي ????? نفر را که نمونه نسبتاً گويايي از جمعيت سفيدپوستان آمريکا بود به دست آورد. نتايج مطالعات کينسي براي اکثر مردم شگفت آور و تکان دهنده بود زيرا تفاوت زيادي را ميان انتظارات عموم مردم در مورد رفتار جنسي رايج در آن زمان و رفتار جنسي واقعي آشکار ساخت.

در واقع زماني که مرحله آزادسازي روابط جنسي در دهه ???? آغاز گرديد و بسياري از جوانان خود را از قوانين سخت اخلاقي که بر نسلهاي پيشين حاکم بود، آزاد احساس کردند، به همين دليل رفتار جنسي تا حد زيادي تغيير کرد اما مسائل مربوط به تمايلات به گونه اي که اکنون معمول گرديده است علنا مورد بحث قرار نمي گرفت و افرادي که در فعاليتهاي جنسي که هنوز، از نظر عموم به شدت ناپسند شمرده مي شدند شرکت داشتند آنها را پنهان مي کردند بي آنکه کاملا آگاه باشند ديگران تا چه اندازه به اعمال مشابهي مشغول هستند. اما در واقع مي شود گفت که دوران آزادمنشانه تر دهه ???? نگرشهاي اعلام شده را با واقعيتهاي رفتار جنسي نزديکتر کرد. تحقيقات کنسي آخرين تحقيق گسترده در اين زمينه است.

…………………………………

……………………………….

2019-03-15
كد : 29378
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss