جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



چرا پروپوزال آماده؟؟!!

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

چرا پروپوزال آماده؟؟!!

پروپوزال متنی چند صفحه ای است که، دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری قبل از انجام پایان نامه و رساله دکتری آن را می نویسند و در گروه آموزشی خود از آن دفاع می کنند. با توجه به تعداد زیاد دانشجویان در ایران و دانشگاه های مختلفی که آموزش های تحصیلات تکمیلی را ارائه می دهند و سختی نوشتن پروپوزال، دانشجویان زیادی وجود دارند، که از پروپوزال های آماده که قبلا در موضوعات مختلفی تهیه شده است، استفاده می کنند. مراکزی که در کار پروپوزال نویسی فعالیت می کنند، دانشجویان ماهر در امر نوشتن پروپوزال آماده را استخدام می کنند و پروپوزال هایی را که اساتید دانشگاه قبول کنند، را برای دانشجویان می نویسند.

سفارش پروپوزال آماده

دانشجویانی که معمولا حوصله نوشتن پروپوزال را ندارند، یا وقتشان کم است، به طور معمول از پروپوزال های آماده استفاده می کنند. سایت های اینترنتی برای فروش پروپوزال های آماده وجود دارد، اگر به دنبال خرید یک پروپوزال آماده برای پایان نامه خود هستید، می توانید به یکی از این سایت ها سفارش بدهید. معمولا آگهی هایی در نزدیک دانشگاه ها وجود دارد که می توانید با استفاده از شماره درج شده روی آن تماس بگیرید و از شرایط سفارش پروپوزال آماده اطلاع پیدا کنید.

قیمت پروپوزال آماده

قیمت پروپوزال آماده با افزایش حجم آن بالاتر می رود، البته باید توجه داشته باشید که، معمولا اساتید دانشگاه پروپوزال هایی را تایید می کنند، که به صورت خلاصه و مفید تهیه شده باشد. موسسه های مختلف قیمت های مختلفی را برای پروپوزال آماده طلب می کنند. البته با توجه به غیر رسمی بودن کار فروشندگان پروپوزال آماده قیمت این محتوا ها ممکن است، از جایی به جای دیگر فرق زیادی داشته باشد.

استفاده از منابع خارجی معتبر نیز هر چه بیشتر باشد به تبع آن قیمت پروپوزال تهیه شده بیشتر خواهد بود. پروپوزال دکتری قیمت بیشتری نسبت به پروپوزال دوره کارشناسی ارشد دارد و حجم و کیفیت آن نیز بالاتر است.

کیفیت پروپوزال آماده

کیفیت پروپوزال آماده تا حد زیادی وابسته به این مطلب است که، نویسنده آن آشنایی لازم با موضوع تخصصی شما را داشته باشد. استفاده از منابع روز کیفیت طرح پیشنهادی پایان نامه را بالاتر می برد. پروپوزال باید متن روان و رسایی داشته باشد و نشان دهد که شما می خواهید در پایان نامه خود چه کارهایی انجام دهید و چه نتیجه ای را انتظار دارید که در پایان نامه خود به آن دست پیدا کنید. باید مواد و روش هایی را که می خواهید طی تحقیقات خود از آن ها استفاده کنید در قسمت مواد و روش ها بیاورید.

استخدام نویسنده پروپوزال آماده

دانشجویان زیادی به دنبال کار پاره وقت در کنار درس و دانشگاه خود هستند. نوشتن و فروش پروپوزال آماده می تواند، کمک خرجی برای این دانشجویان باشد و یا اگر به صورت جدی وارد این کار شوند، می تواند درامد خوبی را برای آنان به ارمغان بیاورد. برای اینکه بتوانید نویسنده خوبی برای پروپوزال باشید، باید تمرین نوشتن کنید و از موضوعی که می خواهید در مورد آن پروپوزال بنویسید، اطلاعات کسب کنید. در سایت های انتشار مقالات انگلیسی مثل ساینس دایرکت مقالات مربوط به موضوع را بخوانید.

2019-09-30
كد : 124695
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss