جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



چگونه رسانه‌ها در موقعیت پسامدرن زمینه آسیب‌پذیری هویت را فراهم می‌کنند؟

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده:  چگونه رسانه‌ها در موقعیت پسامدرن زمینه آسیب‌پذیری هویت را فراهم می‌کنند؟

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

امروزه نقش و جایگاه رسانه ها در حدی است که نمی توان زندگی را بی حضور آنها قابل تصور دانست. رسانه ها در همه جا وجود دارند. در درون خانه هایمان، در مدارس و دانشگاه ها و در محیط کارمان. انسانهای امروز در معرض نهادهای رسانه ای متولد می شوند، می اندیشند، دنیا را در این رهگذر می شناسند و رفتارهای خود را بر اساس الگوهای برگرفته از رسانه ها سامان می دهند. بدون تردید دنیای امروز دنیای رسانه هاست. رسانه ها زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده اند. بدون اینکه متوجه این موضوع باشیم زندگی ما با رسانه ها سپری می شود و خواسته و ناخواسته تحت تاثیر امواج رسانه‌های همگانی قرار خواهد گرفت و بیشتر اعمال اجتماعی ما را تحت‌الشعاع قرار می دهد.

رسانه‌ها ابزاری بسیار نیرومندند که می‌توان از آنان در راه خیر یا شر یا تاثیری شگرف سود برد. با رسانه ها می‌توان بر روی افکار توده وسیع مردم تاثیر گذاشت و آنها را در جهت هر نگرش و عقیده‌ای که مورد نظر است، هدایت کرد. این مجموعه یعنی رسانه در طول تاریخ سیر تحولی را پشت سر گذاشته است. عصر کهکشان شفاهی که از دوردست تاریخ آغاز و تا سال ۱۴۵۳ میلادی ادامه داشت و ارتباطات چهره به چهره را در بر می‌گیرد تا اینکه در حدود ۷۰۰ سال پیش از میلاد، اختراع الفبا مانند پلی، گفتار و نوشتار را به یکدیگر نزدیک کرد و سرآغاز دگرگونی کیفی در ارتباطات انسانی شد. در نیمه دوم قرن پانزدهم با اختراع چاپ توسط گوتنبرگ، بشر به عصر کتابت وارد شد. از آغاز قرن شانزدهم، مطبوعات چاپی به عنوان اولین وسیله ارتباطات نوین به حساب می آمدند. سرانجام عصر ارتباطات الکترونیکی یا دوران کهکشان مارکنی  که بشر با اختراع رادیو در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم به آن وارد شد. بعد از آن رواج تلویزیون در سه دهه بعد از جنگ جهانی دوم، دنیای جدیدی از ارتباطات را ایجاد کرد. در نیمه دوم دهه ۱۹۹۰، سیستم ارتباط الکترونیکی جدیدی شکل گرفت که ترکیبی از رسانه‌های همگانی جهانی و سفارشی و ارتباطات کامپیوتری بود و ویژگی آن، ترویج و در هم آمیختن رسانه‌های مختلف و توانایی بالقوه آنان برای ایجاد ارتباطات متقابل بود و  به حق نام «سیستم چند رسانه ای» برازنده آن است. (کاستلز، ۱۳۸۴: ۱۴۶-۳۳)

از سوی دیگر ورود به دنیای رسانه‌های الکترونیکی و جامعه شبکه‌ای و گذشتن از مرزهای سیاسی، فرهنگی،  اقتصادی، شتاب گرفتن تغییرات و حرکت به سوی جامعه اطلاعاتی، هویت را بیش از پیش مورد توجه قرار داد. زیرا ایجاد هویت یکدست در جامعه و بازیابی و بازتولید اجتماع در «منِ» واحد پیش شرط لازم برای دستیابی به توسعه است. هویت یا تلاش برای پاسخ گویی به پرسش «من کیستم» موضوع تازه‌ای نیست و از دیر باز انسان را به خود مشغول داشته است. با این حال، چگونه است که نه تنها هرگز رنگ کهنگی به خود نگرفته، بلکه مهم ترین دغدغه انسان عصر نو به حساب می‌آید؟ (علیخانی، ۱۳۸۳ : ۱۴۶ و۳۳)

عده‌ای از متفکران بر این اعتقادند که اصولاً ظهور اولین اشکال رسانه‌ها از جمله عوامل بسط و نهادینه سازی هویت مدرن است. در فضای ضد ایدئولوژیکی جدید، که به قول کلیفورد گیرتز اساسا هرمونتیکی است، «پیام های رسانه‌ای» – به بخشی از فرایند رو به گسترش هویت سازی در جهت «خودهای جدید» تبدیل شده اند. (قزل سفلی، ۱۳۸۸ : ۳۲۱)

عده ای دیگر معتقدند که با ورود به دهه های پایانی قرن بیستم و با ظهور پست مدرنیسم و جهانی شدن، تکثرگرایی و نسبیت گرایی سربر می آورد که «هویت پیشین» را از ما می ستاند و ما را به سمت «هویت های متکثر»، «هویت دیجیتالی»، «هویت ناپایدار» و «فراهویت» می برد. ( علیخانی،۱۳۸۳ : ۲)

در عصر پسامدرن تکنولوژی‌های جدید فرایند رسانه‌ای شدن را متحول می‌کنند و زمینه‌ای را فراهم نموده تا مردم بتوانند با بیرون از مرزهای خود ارتباط برقرار کنند و اطلاعاتی درباره هر چه می‌خواهند کسب کنند، بی آنکه با انواع دروازه‌بان‌هایی مواجه شوند که رسانه‌های سنتی را کنترل می‌کنند. (گیبینز و بوریمر، ۱۳۸۱ : ۶۳ -۵۹ )

هم چنین شکاف اطلاعاتی  که ناشی از شکاف طبقاتی است زمینه نابرابری در دسترسی به اطلاعات رسانه ای و شکل‌گیری ثروتمندان اطلاعاتی و فقرای اطلاعاتی می‌شود و گستره و پیچیدگی اطلاعات و ایدئولوژی‌های خبری به خاطر رسانه‌های نوین رشد کرده است و همه این عوامل زمینه آسیب‌پذیری هویت توسط رسانه را فراهم می‌کند. ( وبستر، ۱۳۸۲ : ۱۵۶ و ۱۵۷)

……………………………

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

……………………………

۳- پیشینه تحقیق:

……………………………

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2018-12-12
كد : 102608
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss