جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



چگونگی نگارش پروپوزال ارشد

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

چگونگی نگارش پروپوزال ارشد

نگارش پروپوزال ارشد به عنوان یکی از مهم ترین بخش های علمی و تحقیقاتی برای دانشجو شناخته خواهد شد. موضوع مهمی که در نگارش پروپوزال می تواند بهترین تاثیر گذاری را ایفا نماید، داشتن تجربه و اطلاعات کافی در این زمینه است. برای ارائه یک طرح پیشنهادی، اصول اولیه علمی باید رعایت گردد. یک طرح پیشنهادی نباید بیش از ۱۵ صفحه باشد. بیشتر بودن تعداد صفحات یک طرح به طور قطعی احتمال بررسی آن را بسیار کاهش خواهد داد. در نتیجه با توجه به تمامی الگوریتم های علمی مورد نظر، می توان به نگارش یک پروپوزال قوی اقدام نمود.

مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری به طور معمول در جایگاه ویژه ای قرار دارند. نگارش مقالات در این دوران از تحصیل، رزومه ای قوی را برای دانشجو ترسیم می نماید. این در حالی است که پذیرفته شدن طرح های پیشنهادی در قالب پروپوزال نیز اهمیت و جایگاه ویژه خود را خواهد داشت. به صورت کلی با در نظر گرفتن تمامی پتانسیل های علمی و تحقیقاتی در جامعه، امروزه به سادگی هر چه بیشتر می توان شاهد نگارش مقالاتی فاخر و ارزشمند بود. ارزش علمی و تحقیقاتی یک پروپوزال، تنها زمانی احراز می گردد، که دانشجو فاکتور های لازم را به خوبی رعایت نموده باشد.

استاندارد بودن پروپوزال بخش مهمی است که تبیین کننده رعایت چهارچوب ها توسط شخص نگارنده می باشد. نگارش پروپوزال ارشد اهمیت بسزایی را داراست. معمولا انجام کار هایی تحقیقاتی در مقطع ارشد، موجب تقویت رزومه دانشجو برای مقاطع تحصیلی بالاتر می گردد. نگارش طرحی برای پیشنهاد یک حوزه و موضوع علمی در طول چند روز و یا چند دقیقه امکان پذیر نیست. زمان بر بودن تفکر و تمرکز برای انتخاب یک طرح تا جایی است که می توان به موضوعات متعددی دست یافت. در نتیجه رعایت پارامتر زمان در این بخش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پروپوزال ارشد به جهت مقطع تحصیلی باید بازتاب دهنده میزان اطلاعات و دانش دانشجو به صورت شفاف و ملموس نیز باشد. بدین ترتیب رسیدن به یک نتیجه قطعی و مناسب با در اختیار داشتن تجربیات بسیار، امری ساده و سهل خواهد بود. از سویی دیگر رعایت نکات طلایی و تخصصی در حوزه نگارش پروپوزال امروزه اهمیت خاص خود را داراست. نکاتی که تعیین کننده راه و روشی درست برای اجرایی کردن پروژه مورد نظر می باشد. یکی از بخش هایی که محتمل شدن طرح پیشنهادی را قطعی خواهد نمود، قابلیت اجرا پذیری آن طرح است. چرا که یک طرح خیالی قطعا مورد پذیرش اساتید نخواهد بود.

انتخاب موضوعاتی ساده را باید در دستور کار قرار داد. موضوعاتی که برای رشته مربوطه به سادگی قابل طرح و بررسی باشد. پس از این موضوع، رعایت دسته بندی و طرح جامع بخش های عنوان شده در پروپوزال ارشد اهمیت خواهد داشت. در گام بعد، مشخص نمودن هدف نهایی از ارائه این طرح پیشنهادی می تواند نگاه و ذهن بررسی کنندگان و اساتید را به سوی تایید و یا رد پروپوزال ارشد سوق دهد. مروری بر پیشینه تحقیقاتی و تفحصی دانشجو از دیگر موضوعاتی است که باید به طور کامل رعایت گردد.

2019-04-19
كد : 114072
وضعيت :‌موجود
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss