جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



کنترل تغییر و معدنی سازی در رسوبات مس آذرین سنگان ایران: شواهدی از ایزوتوپهای پایدار و سیال

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

Controlso f Alterationa ndM ineralizatioinn the SungunP orphyrCy opperD eposit, Iran: Evidencefr omF luid Inclusionasn d StableIs otopes (1998)

کنترل تغییر و معدنی سازی در رسوبات مس آذرین سنگان ایران: شواهدی از ایزوتوپهای پایدار و سیال

– توضیحات: ۲۰ صفحه انگلیسی، ۲۳ صفحه ترجمه آماده فارسی (word) (مقاله با ترجمه)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

– چکیده ترجمه فارسی:

رسوب مس آذرین سنگان در شمال غرب ایران (استان آذربایجان) واقع شده و به دوره های میوسن دیوریت-گرانودیوریت تا کوراتز مونزونیت مرتبط شده که به صخره های کربنات کرتاسئوس و آتشفشانی-رسوبی نفوذ کرده است. تشکیل معدن مس بوسیله تغییرات فیلیک و پتاسیک روی داده است. مشاهدات میدانی و تحقیقات سنگ شناسی نشان می دهد, تعیین محل ذخائر سنگان در چندین پالس نفوذی روی داده است, و هر یک به فعالیت هیدروترمال مرتبط شده است. ملیبدنوم در دورانهای اولیه در زمان تکامل سیستم هیدروترمال و کمی بعد مس, متمرکز شده است. چهار گروه  مسیر(ترک) اصلی شناسایی شده است: I) کوارتز+مولیبدنیوم+آنیدریت±فلدسپار k  با پیریت فرعی, سنگ مس و برونیت, II) کوارتز+سنگ مس+پیریت±مولیبدنیت؛ III) کوارتز+پیریت+کالکیت(کربنات آهن)± سنگ مس ± انیدریت± مولبیدینیت و IV) کوارتز±کالکیت±سنگ گچ±پیریت. تغییرات هیدروترمالی اولیه, باعث تولید ذخائر پتاسیمی در بخش مرکزی شده است, تغییرات پروپیلیتی بطور همزمان با تغییرات پتاسیمی روی داده اند, ولی در بخشهای جانبی, تغییرات فیلیکی بعدا روی تغییرات قبلی, رخ داده اند. مایعات هیدروترمالی اولیه, دارای مشخصه دمایی بالا (۳۲۰-۵۰۰ درجه سانتیگراد), نمک بالا (تا ۶۰wt % NaCl )سیالات غنی از مایع و دمای بالا (۳۲۰-۵۵۰ درجه, شوری کم, و مواد غنی از بخاز می باشند. این سیالات برای نمایش سیالات ارتومغناطیسی تفسیر شده اند که بصورت دوره ای بخار می شوند, شوراب ها علت تغییرات پتاسیمی و رسو گروه I و II مسیرهای کوارتز با مولیبدینیت و سنگ مس تفسیر شده اند. تغییرات پرپیلیکی به دمای کم(۲۴۰-۳۳۰C) , غنی بودن مایعات, غنی بودن کلسیم, و افزایش سیالات شهابی نسبت داده شده است. نفوذ آب شهابی در بخش مرکزی سیستم و ترکیب آن با سیالات مغناطیسی باعث تولید آلبیتیز (تغییر گذاری) و تغییرات فیلیک سطحی شده است. این نفوذ همچنین باعث تجزیه سولفیدهای مس اولیه و انتقال مجدد cu به منطقه سریستیکی شده که مجددا در پاسخ به کاهش دمای القایی از تبخیر رسوب یافته است. تغییر سوپرژنی کم اهمیت بوده و به پوشش نازک سولفید Cu در زیر کلاهک رسی, محدود است.

 

دانلود متن کامل فارسی (قیمت ۱۷۰۰۰ تومان)

 

 

2019-03-04
كد : 6184
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss