جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



گذری بر نکات کلیدی نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد و دکتری و پروپوزال آماده روش تحقیق

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

گذری بر نکات کلیدی نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد و دکتری و پروپوزال آماده روش تحقیق

بعید است وارد تحصیلات تکمیلی شده باشید ولی با واژه هایی مانند پروپوزال و پایان نامه و کار پژوهشی آشنا نشده باشید. یک واژه آشنا برای همه دانشجویان. خوشبختانه امروزه در سایت های مختلف می توان نمونه هایی از پروپوزال های کارشناسی ارشد و دکتری را پیدا کرد که نقشی کلیدی در آگاه کردن دانشجو و نشان دادن راه و چاه به آنها دارد. حتی وقتی استاد روش تحقیق پروپوزالی از دانشجو می خواهد تا آماده کند، همه به یکباره همین سایت های معروف مانند آسان داک را به ذهن می آورند. اما بحث ما در اینجا بر چند خصوصیت کلیدی است که این طرح های آماده باید داشته باشند تا بتوانند برای افراد آموزنده و برای ارائه کامل باشند:

– وقتی از نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد می خواهیم نکته ای یاد بگیریم لازم است که خود آن طرح پیشنهادی اصول و روش های کلیدی روش تحقیق را رعایت کرده باشد.  همه اساتید الان به رفرنس های جدید عادت کرده اند و مورد مهمی است که خیلی زود به چشم می آید. پس اگر طرحی دارید که دارای منابع قدیمی است کمی باید آن را به روز کنید.

– دانشجویان دکترا باید دقت کنند که برای آنها قضیه کمی متفاوت است. نمونه پروپوزال دکتری بسیار مفصل و با روش های تحقیق عمدتا کیفی و یا آمیخته نوشته می شود. دانستن روش های پیشرفته تحقیق مانند نظریه داده بنیاد یا گراندد تئوری و یا استفاده از نرم افزارهای معادلات خطی و دیگر نرم افزارهایی که در کارشناسی ارشد شاید با آنها سرو کار نداشتید، یکی از لازمه های طرح های دکترا است.

– صحبت از نمونه پروپوزال روش تحقیق که می شود باید حتما تغییرات لازم جهت به روز شدن را در نظر گرفت. همچنین اندکی تغییرات لازم است تا خود دانشجو صاحب پروپوزال شود. این تغییرات در مطالعه موردی، جامعه و نمونه آماری تحقیق و شاید در قلمروهای تحقیق باشد. دادن این زحمت به خودتان ممکن است در نمره ای که از استاد برای آن درس می گیرید خیلی اثرگذار باشد.

– در برخی سایت ها دیده شده که زده اند دانلود پروپوزال رایگان! خب این بیشتر جنبه تبلیغاتی برای سایت دارد، چراکه شما هرگز نمی توانید پروپوزال رایگان خوب و با کیفیت که بتوانید یا آن را مطالعه کرده و چیزی یاد بگیرید یا برای تحویل به استاد مناسب باشد، پیدا کنید. پس برای پروپوزال خود هزینه پرداخت کنید و با یک قیمت مناسب طرحی را بخرید که بتوانید به راحتی از آن با خیال راحت استفاده کنید.

– معمولا کسانی که این طرح ها را می نویسند از ترجمه تخصصی متون مدیریت، حسابداری، روانشناسی و سایر رشته ها برای پروپوزال همان رشته استفاده می کنند. استفاده از مترجم هایی که بتوانند کلمات تخصصی را برای پروپوزال درست در بیاورند و معنی درست را به جملات بدهند می تواند در کیفیت طرح پیشنهادی در ارشد و دکتری مهم باشد. اینجا هم لازم است که از ترجمه ارزان پرهیز شود و کار توسط افراد متخصص خبره انجام گردد.

– نکته مهم دیگر در مورد ویرایش ادبی و نگارشی پروپوزال و پایان نامه بخصوص دکترا است. چرا که به طور کلی انجام پایان نامه دکتری کار تخصصی را طلب می کند. دیده شده که برخی طرح های آماده از نظر کیفیت نگارشی قدیمی بوده و با فونت های ناآشنا فروخته می شوند. ویرایش متنی آنها خیلی وقت از دانشجو نمی گیرد ولی می تواند در نظر کسی که پروپوزال را مورد سنجش قرار می دهد تأثیر زیادی داشته باشد. فونت های استانداردی مانند بی لوتوس و نازنین جهت نوشتن این فرم ها در نظر گرفته شده که با توجه به فرمت دانشگاه می توانید از آنها استفاده کنید.

– همیشه به یاد داشته باشید که پروپوزال آماده باید موضوعی باشد که با مسائل روز جامعه و مشکلات آن در ارتباط باشد. این کار باعث می شود تا علاقه مندانی در صنعت و تکنولوژی و مدیرانی که در داخل دانشگاه ها به دنبال راه حل برخی گره ها هستند، از طرح های شما استقبال کنند و دوست داشته باشند که حداقل توسعه آن موضوع را به دست شما بسپارند و این شاید آغازی باشد برای کارهای پژوهشی بعدی شما.

– در پایان ذکر این نکته مهم ضروری است که نوشتن پروپوزال و پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری کار خیلی سختی نمی باشد و شما می توانید با مطالعه چند نمونه پروپوزال و پایان نامه آماده و دانلود آنها از سایت های معروف تجربه بسیار بزرگی را کسب کرده و از آنها برای طرح های نهایی خود استفاده کنید. هدف همه این پژوهش های آماده و طرح های پیشنهادی دادن درک بیشتر از کارهای پژوهشی به دانشجویان می باشد و باید فقط در همین راه مورد استفاده قرار گیرند.

(گردآورنده: دکتر نوایی ۰۹۱۹۶۳۵۷۶۶۰- A_navaee100@yahoo.com)

2018-12-07
كد : 101855
وضعيت :‌موجود
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss