جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



گیاه Otostegia persica، تشنج، بیماری صرع،

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

متغیرها: گیاه Otostegia persica، تشنج، بیماری صرع،

توضیحات: ۱۳ صفحه فارسی (word) با منابع کامل

دانلود تحقیق آماده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی و مقاله بیس پایان نامه با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و آماده کردن فصل دوم پایان نامه گیاهشناسی، پزشکی، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

خلاصه ای از کار:

معرفی:

  Otostegia persica  متعلق به مناطق جنوبی ایران خصوصاً استان سیستان و بلوچستان  است. در طب سنتی این مناطق جهت رفع تب ، مالاریا و کاهش قندخون استفاده می شود . طی بررسی ها ی انجام شده مشخص شده است که عصاره ی الکلی بخش هوایی این گیاه برسندرم محرومیت از مورفین اثر قابل توجهی دارد .

……………..

مقدمه ای از گیاه

یکی از منابع بالقوه مفید در زمینه پیدایش و دسترسی به داروهای جدید ، گیاهان می باشند ، مروری بر تحقیقات انجام نشان دهنده اهمیت نگرش به مقوله کاربرد درمانی گیاهان در طب نوین می باشد . در کشور ما ایران با توجه به قدمت طب سنتی که به عنوان یک منبع غنی و ارزشمند از اطلاعات در رابطه با تجربیات بالینی در رابطه با گیاهان مطرح است و با توجه به قدمت بیماری صرع و آشنایی اطبای شهیر ایرانی و اسلامی با این بیماری ، کاربرد گیاهان و فرآورده های آنها در درمان این بیماری رواج داشته است .لذا ما در این تحقیق بر آن شدیم تا به بررسی گیاهی بومی ایران به نام  Otostegia persica ازتیره ی نعناع  بپردازیم .

……………..

مورفولوژي:

……………….

– انتشار جغرافيايي:

…………..

-ترکیبات شیمیایی:

…………….

-خواص درماني:

جنس Otostegia خواص بيولوژيك و درماني مهمي را دارا مي باشد.در طب سنتي ايران از Otostegia persica در درمان مالاريا،كاهش قند خون و درمان زخم استفاده مي شود(۱۱).همچنين از آن جهت درمان آلرژي-آرتريت و اسپاسم استفاده مي گردد)۱۳). طی بررسی ها ی انجام شده مشخص شده است که عصاره ی الکلی بخش هوایی این گیاه بر سندرم محرومیت از مورفین اثر قابل توجهی دارد.طبق بررسي هاي انجام شده ، فلاونوئيدهاي حاصل از بخش هوايي Otostegia persica داراي اثرات آنتي اكسيداني قوي مي باشد)۱۳). همچنين شماري از دي ترپنوئيدها از اين گياه استخراج شده كه وجود اثرات ضد آلزايمري در آن قابل پيش بيني مي باشد.ضمنا طبق بررسی های جدید این گیاه اثر آنتی باکتریال هم دارد)۱۴و۴۴).

بررسي‌ها در مقاله‌اي با عنوان تأثير عصاره هيدروالكلي گياه گلدربر پلاسموديوم برگئي در موش سفيد سوري و مقايسه اثر آن با كلروكين نشان داد كه غلظت mg/kg 450عصاره گياهي به صورت معني ‌داري باعث كاهش ميزان پارازيتمی در موش‌هاي آلوده شده است. ضمنا از جوشاندن آن در بعضي مناطق جنوبي كشور به عنوان تب ‌بر استفاده مي‌كنند. (۴۵و۴۶)

……………..

منابع:

۱٫ارضی،اردشیر-گله دار،فرزانه،”بررسی دیدگاههای تازه در دارو درمانی اپی لپسی” دانشگاه علوم پزشکی اهواز،دانشکده داروسازی،ناشر:معاونت پژوهشی وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی،صفحه ی ۱-۱۰و۱۰۷و۱۰۵(۱۳۷۹)

۲٫سلیمانی،داریوش،”بیماریهای مغز واعصاب”،انتشارات دانش پژوه،صفحه ی ۲۲۷(۱۳۶۳)

۳- Gastaut H. Photoparoxysmal discharges among patients investigated after a single seizure. Epilepsia. 1964;(5):297

……………

………………

 

 

قیمت ۹۰۰۰ تومان

آسان داک: www.Asandoc.com

 

2019-03-04
كد : 9467
وضعيت :‌موجود
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss