جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



یک نمونه از پروپوزال آماده کارشناسی ارشد درس روش تحقیق رشته مدیریت !

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

امان از دست این درس روش تحقیق ! خیلی ها رو متنفر از پژوهش کرده و البته خیلی ها را عاشق . ولی از همه مهم تر توانسته رابطه ای بین دانشجو و سایت های دانلود پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال برای درس روش تحقیق در مقطع ارشد و دکتری ایجاد کند . البته رابطه ای نه چندان دوستانه ! چونکه دانشجو به دنبال دانلود رایگان طرح پژوهشی است ولی چه کنیم که پروپوزال با کیفیت طبیعتا دارای هزینه می باشد . در عین حال مسئله یادگیری مطرح می شود. دانشجو از خودش سوال می کند که آیا استاد این طرح را قبول می کند ؟ در جواب باید بگوییم بله اگر دانشجو بتواند کمی موضوع و محتویات طرح را به سمتی دیگر هدایت کند اتفاقا کار جدید و خوبی می شود . تمامی پروپوزال های تکمیل شده رشته مدیریت که به دست صاحبان اثر پر شده اند و معمولا در سایت ها برای دانلود هستند ، تصویب شده هستند و برای دروسی مثل روش تحقیق مقدماتی و پیشرفته مناسب هستند .

خیلی ها هنوز نمی دانند که اصلا پروپوزال چه فرمتی دارد و چگونه نوشته می شود و اصلا برای چه نوشته می شود . پیش خودمان باشد . در برخی موارد دیده ام که در تلفظ پروپوزال هم اشتباهاتی از طرف دانشجوی کارشناسی ارشد دیده شده که البته فقط کمی خنده آور و شاید گریه آور … بگذریم ! مطلب اصلی این است که دانشجو بخواهد که در عین گرفتن نمونه ها و آماده ها یاد هم بگیرد تا جوابی برای استاد داشته باشد . باور کنید اگر همان طرح را خوب مطالعه کند نصف راه رارفته است. می ماند یک سری سوالات مبهم که به راحتی می تواند از اساتید بپرسد . باید خجالت را کنار گذاشته و با جرأت بپرسد تا خوب یاد بگیرد . یک دانشجوی ارشد یا دکتری باید به کار پژوهش اهمیت دو چندان نسبت به کارهای تئوریک بدهند .

کارهایی که برای درس روش تحقیق و پروپوزال نویسی آن و آشنایی با پایان نامه دانشجو انجام می دهد ، آمادگی کسب شده بعدا برای تز نهایی خودش می تواند بسیار مفید باشد . از این جهت بسیاری حتی همان موضوع روش تحقیق را در رشته ای مانند مدیریت ، روانشناسی ، علوم تربیتی و حسابداری با موضوع پایان نامه اصلی یکی می گیرند و توسعه می دهند. این هم فکر خوبی است ولی در انتخاب عنوان و موضوع باید دقت کرد چون موضوعات پیش پا افتاده و تکراری اصلا نباید کار شود .

از قدیم گفتن کار رو باید به دست کاردون بسپاری. برای مشاوره رایگان پروپوزال و پایان نامه هم یک کاردون واقعی در کشور هست. یه آقای دکتری که سرش برای انجام پروپوزال و پایان نامه و آماده کردن اون درد می کنه و به همه مسائل روش تحقیق و نرم افزارها وارده و خلاصه اینکه با سن نه چندان زیادش ته قضیست. سوالی رو اگه نتونست جواب بده و به روشی تسلط نداشت من شخصا این نوشته رو بر می دارم!!! زیاد ازش تعریف نمی کنم که تبلیغات نشه! چه جوری می تونی باهاش تماس بگیری؟ کاری نداره! این شمارشه: ۰۹۱۹۶۳۵۷۶۶۰  دکتر نوایی . بخصوص دانشجویان دکتری هر چی دوست داشتن می تونن ازش بپرسن و مشاوره بگیرن. امیدوارم بدردتون بخوره. ما که خیلی ازش استفاده کردیم و عالی بود.

یک نمونه از پروپوزال آماده کارشناسی ارشد درس روش تحقیق رشته مدیریت !

2018-12-04
كد : 101551
وضعيت :‌موجود
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss